Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:03:49 GMT

می توانم 5 تا 6 ساعت از مشکلات بارسا حرف بزنم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۵۳۵

می توانم 5 تا 6 ساعت از مشکلات بارسا حرف بزنم

ستاره خط میانی بارسلونا فصل گذشته را فصلی ناامیدکننده برای باشگاه توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته نتوانست برنده هیچ جامی شود. اتفاقی که از سال 2008 رخ نداده بود. پس از شکست 8-2 از بایرن و کنار رفتن از لیگ قهرمانان، بارسلونا دستخوش حواشی فراوانی شد.

 

 

 

 

با انتصاب رونالد کومان به جای کیکه ستین چندین بازیکن از فهرست کنار گذاشته شدند که این خود تنش ها را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی هم درخواست جدایی داد و چندین هفته بارسلونا وارد بحرانی بی سابقه شد اما در نهایت باشگاه، مسی را مجبور به ماندن کرد.

بارسا حالا بدون لوئیس سوارز، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ و با تیمی جوان شده پای به فصل جدید گذاشته و از سه بازی نخست خود 7 امتیاز کسب کرده است.

 

 

 

 

سرخیو بوسکتس که نام او نیز در میان جدا شده های احتمالی بارسا مطرح شده بود، در نشست خبری بازی اسپانیا و اوکراین و در پاسخ به سوالی در مورد شرایط بارسا گفت:« یک چیز اتفاقات بیرونی است که باید بگویم باشگاه در بهترین شرایط خودش نیست. یک چیز هم به داخل زمین بر می گردد و باید بگویم سال بدی را از هر نظر پشت سر گذاشتیم. نه فردی و نه تیمی خوب نبودیم. فوتبال یک ورزش تیمی است و اگر کل تمی خوب نباشد، تلاش فردی شما هم به نتیجه ای نمی رسد. اگر بخواهم به دقت و ریز به ریز در مورد مشکلات بارسا حرف بزنم، به 5 تا 6 ساعت زمان نیاز دارم.»

 

 

 

 

بوسکتس ادامه داد:« حالا روی فصل جدید تمرکز کرده ایم. می دانم که دیگر 20 ساله نیستم و تنها چند سال دیگر از فوتبالم باقیمانده ولی احساس خوبی دارم. هر سال شرایط خاص خودش را دارد و قطعا امسال فرصت برای جبران خواهیم داشت. فصلی جدید شروع شده و امیدوارم در بارسا و نیز تیم ملی همچنان بتوانم خوب و مفید بازی کنم. معتقدم همچنان می توانم سال های بیشتری در خدمت تیم ملی هم باشم.»

 

 

سرخیو بوسکتس تیم ملی اسپانیا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو بوسکتس تیم ملی اسپانیا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏