Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  بختیار رازانی،مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی لرستان در بازدید از شهرک صنعتی نورآباد اظهار کرد: دولت نهم مصوبه شهرک صنعتی نورآباد را در منطقه گاوکش صادر کرد که ۱۵ سال از آن مصوبه می‌گذرد.

او تصریح کرد: استاندار لرستان سال گذشته و سال قبل در برنامه‌ریزی خود یکسری پروژه‌های کلیدی تعریف کردند، کلیدی با این نام که اگر پروژه‌ای کلید شدی تخصیص آن ۱۰۰ درصد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: این امر کمک کرد که در منطقه سرای غضنفر این شهرک شروع به کار کند و جزء محدود پروژه‌های است که علی‌رغم اعتبار اسناد خزانه‌ای ما شروع کار را انجام دادیم و عملیات خاکی در سطح ۸۰ هکتار آغاز شد.

رازانی با بیان اینکه عملیات حفر چاه مخزن آب ۱۰۰۰ مترمکعبی و عملیات خط انتقال برق انجام شده است، اضافه کرد: امیدواریم که تا پایان سال ۹۹ زیرساخت‌های اولیه برای استقرار واحد‌های صنعتی احیا کنیم.

 او بیان کرد: اگر این شهرک به بهره‌برداری برسد براساس پتانسیل‌های شهرستان حداقل ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی لرستان ادامه داد: در تسهیلات روستایی متأسفانه شهرک‌های صنعتی را مشمول نمی‌شوند انتظار می‌رود که این مصوبه اصلاح شود که علاوه بر نواحی صنعتی، شهرک‌های صنعتی نیز مشمول تسهیلات روستایی شوند.

رازانی عنوان کرد: معمولاً شهرک‌های صنعتی در لرستان در نواحی روستای قرار گرفته‌اند، اما متأسفانه به دلیل تسهیلات روستایی باید به خارج از شهرک بروند و خارج از شهرک برای آن‌ها هزینه دارد و باید داخل شهرک بیایند و این امر باعث می‌شود که نشود از این تسهیلات استفاده کنند.

او  اظهار کرد: امیدواریم پایان سال ۹۹ یا ابتدای سال ۱۴۰۰ شاهد استقرار واحد صنعتی در این شهرک باشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی لرستان تسهیلات روستایی واحدهای صنعتی تسهیلات روستایی شهرک های صنعتی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه