Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@22:45:58 GMT

هشدار نسبت به صدور گواهی جعلی استخراج رمزارزها

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۷۶۵

هشدار نسبت به صدور گواهی جعلی استخراج رمزارزها

ایتنا - مدتی است گواهی جعلی منتسب به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای استخراج رمز ارز در فضای مجازی منتشر شده است.
مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعلام کرد: مجوزی که این روزها به عنوان مجوز این مرکز برای استخراج رمز ارز منتشر شده، جعلی بوده و صدور این مجوز، فقط از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایرنا، مدتی است گواهی جعلی منتسب به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای استخراج رمز ارز در فضای مجازی منتشر شده است. در این مجوز جعلی عنوان شده: «بر اساس برسی‌های اولیه، این شرکت با کسب حد نصاب لازم واجد شرایط دریافت مجوز فعالیت برای استخراج رمز ارز دیجیتال (ماینر) است. بدین وسیله مجوز فعالیت به مدت یک سال در حوزه واردات، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال و قطعات و لوازم جانبی آن به شرکت فوق اعطا می‌شود.»

امروز مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کلیه کسب و کارهای فعال در این حوزه اعلام کرد، طبق مصوبه هیات وزیران، فعالیت در حوزه استخراج رمزارزها فقط با دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان‌پذیر است که سازوکار اجرایی آن به استناد «دستورالعمل صدور جواز تأسیس و پروانه بهره‌ برداری برای فعالیت استخراج رمزارز»  ابلاغ شده است.

بر این اساس، صدور این مجوز صرفاً از طریق سامانه بهین ‌یاب و توسط سازمان ‌های صنعت، معدن و تجارت در هر استان انجام می‌ شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این حوزه هیچ‌ گونه مجوزی صادر نمی‌کند. بدیهی است حق پیگرد قانونی نسبت به هرگونه جعل مجوز به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، برای این مرکز محفوظ است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: استخراج رمزارز ارز مجازی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بدمستی در برابر مست عشق