Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اولین تداکس آنلاین ایران با مجوز رسمی از سازمان جهانی TED در کرمانشاه و به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

این رویداد پنجره‌ای برای معرفی ایده‌های هر کشور به جهانیان است و در موضوعات علمی، هنری، فرهنگی، آموزشی، خلاقیت و ... صاحب نظران متخصص در آن موضوع موضوعات و ایده‌هایی که ارزش گسترش دارند را معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپویا پروین، دبیر برگزاری اولین تداکس آنلاین ایران در کرمانشاه است. در مصاحبه با خبرگزاری فارس پاسخ می دهد :

فارس: رویداد‌های تداکس چه نوع برنامه‌هایی هستند و تمرکز آن‌ها روی چه چیزی است؟

پروین: ببینید هر رویداد تداکس رو می‌توان مجموعه از رویدادهای حوزه‌های مختلف دانست. یعنی یک رویداد چند زمینه‌ای که در هر حوزه‌ای مورد بررسی سخنرانی متخصص در آن حوزه قرار گرفته و به معرفی یک موضوع در آن حوزه برای علاقمندان می پردازد. هر سخنرانی مختصر و مفید و قابل فهم برای مخاطبان است و آن‌ها می‌توانند حوزه‌ی مورد علاقه‌ی خودشان را پیدا کنند.

هر رویداد تداکس یک تم و یا موضوع کلی دارد که همان درون مایه‌ی سخنرانی هاست.از طرفی یک رویداد تداکس روی یک موضوع خاص متمرکز نمی‌شود تا مخاطبان یک رویداد فعال را در چند زمینه مورد علاقه تجربه کنند.

فارس: خب گفتید هر رویداد تداکس یک تم و موضوع دارد. تم و موضوع رویداد تداکس شما چه چیزی است؟

پروین: تم رویداد ما «نگاه» است و موضوع آن  «نگرش از زاویه ای نو»؛ یعنی همیشه یک راه بکر وجود دارد که قدم گذاشتن در آن می‌تواند نتایج عالی در بر داشته باشد که مستلزم نگاهی عمیق به موضوعات است.

فارس: سخنرانان رویداد چه کسانی هستند و در چه موضوعات سخنرانی دارند؟

پروین: موضوع سخنران‌ها که در روز رویداد پخش خواهد شد اما اگر بخواهم به معرفی سخنرانان و حوزه‌ی سخنرانیشان بپردازیم :

دکتر قطب الدین صادقی (حوزه هنر و تجربه)، دکتر مجتبی شکوری (حوزه آموزش)،کتایون ریاحی (حوزه فعالیت های اجتماعی)، دکتر سیاوش وزیری (حوزه پزشکی)، مظفر عبدالله (حوزه کارآفرینی)، حبیب اشتری و مینا فعال (حوزه جهانگردی و طبیعت)، سمیرا هاشمی ( حوزه مهندسی) در تداکس دانشگاه سخنران هستند.

فارس: برنامه کی اجرا می شود و اینکه درباره نحوه ثبت نام هم توضیح بدهید!

پروین: ۷ آبان ماه ساعت ۲۰ رویداد در سایت aparat.com به صورت کشوری پخش خواهد شد. فروش بلیت از ۱۹ مهر ماه در سایت خود ما به آدرس tedxraziuniversity.com آغاز شده که البته داشتن بار مالی از فروش بلیت‌ها از طرف سازمان جهانی تد ممنوع است و صرفا هزینه هاییست که برای برگزاری در نظر گرفته شده است. به دلیل آنلاین بودن رویداد برای  هزینه بلیت‌ها یک تخفیف کلی در نظر گرفتیم که شرکت در رویداد برای همه امکان پذیر باشد.

انتهای پیام/ح

 

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه ایران جوانان دانشگاه رویداد تداکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات 21 اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مرحله دوم انتخابات در کرمانشاه، اظهار کرد: از ۶ حوزه دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، ۵ حوزه تعیین تکلیف و منتخبین معرفی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه که سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، یک نفر در دور اول انتخابات توانست با کسب ۲۰ درصد آرای صحیح مأخوذه مستقیماً به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت حال حاضر چهار نفر از داوطلبان برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: افرادی (متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۵ به‌قبل) در دور دوم انتخابات می‌توانند رأی دهند که در دور اول در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه رأی داده باشند و یا در هیچ حوزه انتخابیه رأی نداده باشند.

وی در تفاوت انتخابات دور دوم با دور اول، گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برخلاف اول، انتخابات کاملاً به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

شعبانی در خصوص تعداد شعب رأی و صندوق، گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی با یک‌هزار و ۹۰۰ صندوق الکترونیکی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای روز انتخابات آماده شده که ۵۴۵ حوزه از این تعداد شهری و ۱۰۰ حوزه در روستای است.

وی از نیاز آموزش انتخابات الکترونیکی به کاربران و مردم سخن گفت و افزود: ۲ مرحله رزمایش و تمرینات میدانی انجام گرفته از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها، فضای مجازی و به صورت حضوری در دانشگاه‌ها و مکان‌ها شلوغ آموزش لازم در رابطه با نحوه رأی‌گیری توسط صندوق الکترونیکی ارائه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اضافه کرد: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌ماه با چهار راهبرد مهم مدنظر مقام معظم رهبری «مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده است.

کد خبر 750512

دیگر خبرها

  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است