Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-ضمن عرض تبریک خدمت پذیرفته شدگان دوره های تخصصی بالینی سالتحصیلی 1399 دانشگاه علوم پزشکی تبریزخواهشمند است در راستای تسهیل و تسریع فرایند ثبت نام در دانشگاه، برای انجام ثبت نام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات اولیه شناسنامه ای و تحصیلی خود به سایت سمای دانشگاه به آدرس: http://sama.tbzmed.ac.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/samaweb/Login.aspx مراجعه و اطلاعات خود را وارد نموده و فرم های ثبت نامی را دریافت و پس از تکمیل اقدامات لازم را طبق اطلاعیه زیر انجام دهید.
توجه  برای ورود به سیستم حتما نوع کاربر = دانشجویان جدید الورود  - کد کاربری = شماه ملی  و رمز عبور پنج رقم آخر شماره ملی  خود را وارد نمائید.برای شروع ثبت نام می توانید اینجا کلیک نمائید
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ضمن عرض تبریک، به منظور رفاه حال شما و رعایت پروتکلهای بهداشتی به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان گرامی می ساند ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه بصورت مجازی و غیر حضوری انجام خواهد گرفت.
مراحل ثبت نام:مراجعه به سایت معاونت آموزشی به آدرس:  http://sama.tbzmed.ac.ir/samaweb/Login.aspx و انجام ثبت نام الکترونیکی و اسکن و ارسال مدارک ثبت نامی مورد نیاز از طریق سامانه مربوطهمراجعه به امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تبریز(پس از تائید ثبت نام توسط آموزش دانشکده) و انجام امور مربوط به  سپردن تعهد محضری در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی(براساس سهمیه قبولی) مراجعه به معاونت تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت و ارسال فرم های لازم ( با در دست داشتن اصل مدارک ثبت نامی و اصل برگ تعهدمحضری) و تحویل اصل مدارک و دریافت برنامه کارگاه آموزشی که در تاریخ 29 و30 مهر ماه سالجاری برگزار خواهد شد.خواهشمند است حداکثر تا مورخ 28/07/1399 مراحل ثبت نام خود را تکمیل و اصل مدارک را به معاونت آموزشی تخصصی و فوق تخصصی تحویل نمائید. وو برنامه حضور در کارگاه آموزشی را تحویل بگیرید.مدارك مورد نیاز جهت ثبت نام :
1- دوقطعه عكس 4×3
2- اصل و كپی شناسنامه (1 سری از تمام صفحات)
3- اصل و كپی كارت ملی
4- اصل و كپی دانشنامه دوره دكترای عمومی یا مدرکی كه نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذكر است دانشجویان ترم آخر نیز می بایست مداركی كه نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ 30/7/1399 باشد ارائه نمایند .
5- اصل و كپی مدرك نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان
6-گواهی تودیع سند تعهد محضری از دانشگاه محل تعهد(برای پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم)
7- کپی حکم کار گزینی ( درصورت شاغل بودن )
8- اصل گواهی انجام طرح نیروی انسانی
9- اصل و کپی پروانه دائم یا موقت
10 - تسویه حساب صندوقهای رفاه
11- اصل و کپی کارت نظام پزشکی
12- موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری برای مستخدمین دانشگاهها و موسسات دولتی
13- اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوطه(پذیرش بومی(مازاد مناطق محروم)-رزمندگان-استعدادهای درخشان-نیروی های مسلح)
14-اصل و تصویر سند ازدواج(متاهلین)
15-تکمیل فرمهای ثبت نامی (لطفا با دقت و خوانا تکمیل شود )
16-اصل سند تعهد محضری(براساس سهمیه قبولی و از طریق امور حقوقی دانشگاه)
17- مراجعه به سایت http://lb.tbzmed.ac.ir/default  توجه: ورود اطلاعات در این بخش بعد از انجام ثبت نام الکترونیکی نیز قابل انجام است. لذا در فرضت مناسب نیز می توانید اطلاعات خود را در این بخش وارد نمائید.
مدارک لازم جهت تنظیم سند تعهد محضریاصل شناسنامه ، کارت ملی دستیارکارت پایان خدمت (آقایان) اصل شناسنامه و کارت ملی ضامنحکم کارگزینی ضامن کارمند (رسمی، پیمانی و ثابت) 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی انجام ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم اصل مدارک اصل و کپی ثبت نامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه لهستانی Collegium Humanum به دلیل اعطای مدرک MBA برای مشاغل در میان نخبگان سیاسی است. پلیس مبارزه با فساد لهستان ۱۵ آوریل به دفاتر این دانشگاه خصوصی لهستان که متهم به فروش مدارک MBA جعلی به اعضای نخبگان سیاسی، نظامی و تجاری این کشور است، یورش برد.

بیشتر بخوانید: جای خالی دانشگاهیان در تدوین اسناد بالادستی آموزش عالی

پلیس همه کلاس‌های این دانشگاه را لغو کرد و ساختمان آن در مرکز ورشو را تعطیل کرد. چرا که به دنبال شواهد بیشتری درباره این رسوایی بودند که از هفته‌ها پیش آغاز شده است.

هم‌اکنون این دانشگاه لهستانی که مدارک دوره‌های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای نخبگان سیاسی و نظامی این کشور ارائه می‌دهد، در معرض تحقیقات گسترده‌ای قرار دارد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نام خود را به دلیل ترس از دست دادن حرفه‌شان پنهان کنند.

بر اساس تحقیقات پلیس، این دانشگاه یک کارخانه صدور مدرک بوده است که دوره‌های بی‌کیفیت را به کسانی می‌فروخته که می‌توانستند شهریه‌های هنگفت پرداخت کنند.

مشکلات این دانشگاه از زمانی که پلیس مبارزه با فساد لهستان، مقامات ارشد دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه پاول سی (Pawel C) را بازداشت کرد، علنی شد. دادستانی افراد بازداشت شده را به ایجاد یک سازمان جنایی با تمرکز بر صدور مدارک جعلی تحصیلات تکمیلی برای منافع مالی و شخصی متهم کرد.

رسانه‌های لهستان گزارش داده‌اند که ممکن است این دانشگاه بیش از هزار مدرک MBA صادر کرده و تقریبا ۲۳۰ هزار یورو یا ۲۴۵ هزار دلار آمریکا به دست آورده است. پاول سی در مجموع به ارتکاب ۳۰ جرم از قبیل آزار جنسی متهم شد.

دانشگاه Collegium Humanum سال ۲۰۱۸ در ورشو تاسیس شد. شواهد نشان می‌دهد که این دانشگاه دوره‌های MBA را که معمولا ۱۲ تا ۲۴ ماهه هستند، در سه ماه ارائه می‌داد. این دوره‌ها از محبوبیت زیادی در میان مسئولان کشور برخوردار بود. چرا که داشتن مدرک MBA می‌تواند فرصتی برای حضور در هیئت‌های نظارت شرکت‌های تحت کنترل دولتی باشد.

وزارت دفاع لهستان اعتراف کرد که حدود ۳۷ افسر، از جمله یک ژنرال ارشد که در حال حاضر به عنوان سرپرست فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح، واحد فرماندهی کلیدی ارتش لهستان خدمت می‌کنند، مدرک MBA را از Collegium Humanum دریافت کردند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1228901 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات