Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ساخت  سه مجتمع خدمات رفاهی و بهداشتی در گلزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی تا نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

"فریدون فعالی" با اشاره به اینکه سه مجتمع خدمات رفاهی و بهداشتی با سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی  توسعه ایرانگردی و جهانگردی و هماهنگی ستاد اجرایی شهید حاج قاسم سلیمانی تا نوروز ۱۴۰۰ در گلزار شهدا و مزار این شهید بزرگ قدر اسلام ساخته می شود، افزود: این مجتمع ها به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی و به منظور رفاه حال زائران مزار این شهید والامقام راه اندازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز با حضور شهردار کرمان زمین های مورد نظر برای ساخت این مجتمع ها جانمایی و به پیمانکار طرح واگذار شد اظهار کرد: زمین‌های مذکور در ابعاد ۲۴۰ و ۱۶۰ مترمربع هستند.‌

فعالی با بیان اینکه شرکت پویش گران به عنوان شرکت پیمانکار ظرف مدت ۵ ماه ساخت این سه مجتمع را به پایان خواهد رساند، گفت: این مجتمع ها با بودجه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در قالب ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی،۶ نمازخانه و ۳ فروشگاه فرهنگی وصنایع دستی ایجاد می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه مجتمع های مذکور در ضلع شمال، شمال شرقی و جنوب گلزار شهدا ساخته می شوند، افزود:طبق برنامه ریزی های انجام شده مصالحی در ساخت این مجتمع ها بکار می رود که همگن با طبیعت این منطقه باشد.

فعالی در پایان خاطرنشان کرد: پیمانکار طرح مذکور از فردا شروع به کار می کند و با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب انشعابات موقت آب و برق در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی کرمان استانی فرهنگی و هنری گلزار شهدا مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول