Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حمله موشکی نیروهای ارمنستان به شهر گنجه در زمان آتش‌بس و کشته و زخمی شدن تعدادی از شیعیان آذربایجان، مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیانیه ای صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مجمع تقریب مذاهب، در پی حمله موشکی نیروهای ارمنستان به شهر گنجه و کشته و زخمی شدن تعدادی از شیعیان آذربایجان، مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حمله هوایی کشور ارمنستان به شهر گنجه که به‌خاطر حضور حرم مبارک امامزاده ابراهیم بن باقر(ع) مزین به نام شهر امامزاده است و کشته و مجروح شدن چندین تن از شیعیان غیرنظامی آن شهر موجب تأثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع جهانی اهل بیت(ع) در راستای وظیفه ذاتی حمایت از حقوق شیعیان در جهان، این حادثه را که در شرایط آتش‌بس بین دو کشور انجام شده و همچنین حمله به غیرنظامیان بوده است، محکوم کرده و برای جانباختگان آن طلب غفران الهی و برای بازماندگان این حادثه، صبر و شکیبایی آرزومند است.

مجمع جهانی اهل بیت 1399/7/22

درگیری جدید بین ارمنستان و آذربایجان بازارهای نفت را تهدید می‌کندمذاکرات تلفنی رئیس سنای روسیه با روسای پارلمان ارمنستان و آذربایجان

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار جمهوری آذربایجان ارمنستان اهل بیت علیهم السلام مجمع تقریب مذاهب اخبار جمهوری آذربایجان ارمنستان اهل بیت علیهم السلام مجمع تقریب مذاهب مجمع جهانی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو