Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی گیلان با اشاره به آمادگی بیش از ۳۰ مقر مرزبانی در مناطق ساحلی دریای خزر برای مقابله با قاچاق کالا گفت: ارتقاء عملکرد مرزبانی استان نیازمند هوشمندسازی تجهیزات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ دوم سهراب سجادی امروز در نشست مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی گیلان اظهار داشت: بیش از 30 مقر مرزبانی در مناطق ساحلی دریای خزر برای مقابله با قاچاق کالا و دیگر تهدیدات احتمالی در آمادگی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان گیلان با اشاره به ضرورت به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی در جهت افزایش ضریب امنیت و ارتقاء عملکرد مرزبانی خاطرنشان کرد: استفاده و راه‌اندازی تجهیزات الکترونیکی از جمله دوربین‌های مداربسته، حرارتی و دستگاه‌های ایکس‌ری در مرزهای استان ضروری است.

سردار سجادی مقابله با تهدیدات قاچاق کالا در مرزها و نقاط حساس استان را ضروری دانست و بیان داشت: ارتقاء عملکرد نیروهای مرزبانی در نقاط ساحلی و مرزهای استان در گرو هوشمندسازی امکانات و افزایش تجهیزات کنترلی برای مقابله با تهدیدات است.

انهدام 2 باند قاچاق مخواد مخدر در "ایرانشهر"و " زاهدان" / کشف ‌یک تن تریاک از قاچاقچیاندرگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر / کشف یک تن و 99 کیلو مواد افیونی در جنوب شرقفرمانده مرزبانی ناجا: انتقام خون شهدای مرزبان را از قاچاقچیان می‌گیریم / اجازه سلب امنیت را به اشرار نمی‌دهیم‌

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه امنیت را موضوعی مهم، گسترده و چندوجهی دانست و اظهار داشت: از آنجا که ضریب امنیت در بستر تعامل جمعی افزایش می‌یابد بنابراین پلیس از امکانات و تجهیزات موجود برای خدمت به مردم استفاده‌ می‌کند و خدمت به مردم را اولویت اصلی خود می‌داند.

سردار عزیزالله ملکی به تلاش مجاهدانه ماموران پلیس در بخش‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها به‌منظور حفظ و ارتقاء نظم و امنیت عمومی انجام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس نیز در این جلسه آسایش و امنیت جامعه را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس و فرهنگ غنی گیلانیان دانست و اظهار داشت: ارتقاء عملکرد پلیس در حوزه ارتقاء امنیت و جلب اعتماد عمومی نیازمند امکانات زیربنایی و هوشمند‌سازی لوازم کنترلی است.

احمد دنیامالی امنیت اجتماعی استان گیلان را نسبت به دیگر استان‌ها مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: برای مجموعه ناجا باید اعتباراتی در قوانین سالانه بودجه کل کشور لحاظ شود و این کار با تلاش و اراده نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی می‌تواند محقق شود.

به گزارش تسنیم، بررسی توانمندی‌های نیروی انتظامی در عرصه حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش معضلات ترافیکی، نحوه پیگیری تخلفات و سرقت‌های اینترنتی و مجازی، افزایش سطح ایمنی جاده‌ها، برخورد با سارقان، متخلفان و اخلالگران نظم عمومی از جمله موضوعاتی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

لزوم تجهیز پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی، تجهیزات خودرویی و ارتقاء زیرساخت‌ مقرهای مرزبانی در ساحل نیز از دیگر موضوعاتی بود که در نشست مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه هر یک از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت حمایت بیشتر از نیروی انتظامی استان تاکید کردند و پیگیری محدودیت‌های پیش روی آن‌ها را نیازمند تخصیص اعتبارات در بودجه امسال اعلام کردند.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ارتقاء عملکرد استان گیلان قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان طی 10 روز گذشته در مرز دوغارون خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا افزود: در این ارتباط ۱۳ قاچاقچی سوخت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، شجاع ضمن قدردانی از مرزبانان در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، اذعان داشت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان