Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی آقازاده عصر سه‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشورهای اروپایی و آسیای میانه شیوع پیدا کرده و از طرفی در زمان کوچ پرندگان نیز قرار داریم ،امکان ورود این بیماری به کشور ما وجود دارد.
وی  تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی استان باید به صورت دوره‌ای فعالیت مراکز مرغداری را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت مشاهده موارد مشکوک وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقازاده اظهار در بخش دیگری از سخنانش داشت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی استان مرکزی میزان بارش در ماه‌های دی و بهمن امسال بسیار چشمگیر است و فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در این خصوص آمادگی داشته باشند.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان مرکزی نظیر پلیس راه و اداره کل راهداری باید کمبود تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود را  از دستگاه‌های ملی تامین کنند و استانداری نیز در صورت بروز مشکل با تمام ظرفیت آنها را پشتیبانی می‌کند.
استاندار مرکزی افزود: پل‌هایی کا در نتیجه سیلاب پارسال در نقاط مختلف شهری و روستایی استان تخریب شدند به خصوص پل هفت‌دانه ساوه باید تا پایان امسال تعیین تکلیف شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز گفت: این استان در بازسازی واحدهای آسیب دیده در نتیجه سیلاب بهار پارسال پیشتاز بود.
مهدی زندیه وکیلی افزود: چهار هزار و ۴۰۰ واحد آسیب دیده سیلاب پارسال در استان مرکزی بازسازی شده و  با این اقدام پرونده این امر ‌در استان مرکزی بسته شد.
وی ادامه داد: نشست‌های مدیریت بحران به صورت ماهانه در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده و با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده میزان خسارت آتش‌سوزی در تابستان امسال بسیار ناچیز بود.
استان مرکزی یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استان مرکزی سازمان دامپزشکی کشور سیدعلی آقازاده مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سازمان دامپزشکی کشور سیدعلی آقازاده مدیریت بحران استان مرکزی سازمان دامپزشکی کشور سیدعلی آقازاده مدیریت بحران اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان