Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام هدایت الله جمالی پور به مناسبت روز جهانی استاندارد به شرح زیر است:

در تقویم جمهوری اسلامی ۲۳مهرماه به عنوان روز جهانی استاندارد نام گذاری شده است که این نام گذاری نشان از اهمیت استاندارد در صیانت از امنیت و سلامت مردم دارد، در دنیای امروز استاندارد و استاندارد سازی فعالیت های تولیدی و خدماتی اهمیت و جایگاه ممتازی در جهان پیدا کرده است،به‌گونه ای که اولین نگاه مردم در انتخاب محصول داشتن علامت استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در ادامه این پیام آمده است: استاندارد بیانگر کیفیت محصول و نوعی اطمینان خاطر برای انتخاب آن از سوی مشتریان محسوب می شود و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید،اعتقاد و التزام به استانداردسازی خدمات و کالاها با رویکرد صیانت از امنیت مشتری، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مورد توجه جدی قرار گرفته است،
در بخش بعدی این پیام آورده شده است: در همین راستا ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در استان قزوین به عنوان قطب مهم و موثر اقتصادی و صنعتی کشور مورد تاکید جدی قرار گرفته است و شایسته است سرلوحه کار اصحاب محترم رسانه و همه مدیران به ویژه اداره کل استاندارد قرار گیرد.
در قسمت پایانی این پیام آمده است: اینجانب فرا رسیدن روز جهانی استاندارد را به تمامی تلاشگران عرصه تولید و خدمات به ویژه مدیریت و کارکنان اداره کل استاندارد استان تبریک و شادباش عرض می کنم. امیدوارم با سعی و تلاش وافر صنعتگران ومدیران اقتصادی به ویژه مدیران و کارکنان اداره کل استاندارد سطح کیفی کالاها تولیدی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری می باشد،محقق شود.

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران استانداری قزوین روز جهانی استاندارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران استانداری قزوین روز جهانی استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران استانداری قزوین روز جهانی استاندارد اخبار کنکور روز جهانی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا