Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامحسن ذوالقدری که بیش از ۳۰سال با عناوین مختلفی مانند سرمربی تیم‌ ملی، مدیر تیم‌های ملی، دبیر فدراسیون در تکواندوی ایران فعالیت کرده است، حالا فرزندش "فرزاد" به تازگی سرمربی تیم ملی تکواندوی بلغارستان شده است.

غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره سِمَت جدید پسرش  عنوان کرد:  برای فرزاد در قامت مربی و همه مربیان ایرانی که در سراسر جهان در تکواندو فعالیت می‌کنند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج درخشانی را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیگری حرفه بسیار سخت و پیچیده‌ای است، در این سمت باید از تمامی علایق شخصی گذشت و در خدمت تیم بود.

او افزود: انگیزه و تلاش نردبان رسیدن به قله موفقیت است. مربیگری پیچیده‌ترین حرفه دنیاست و مربی با باشعورترین مخلوق هستی سر و کار دارد و باید در راستای تربیت و پرورش استعداد‌ها از تمامی توان و دانش خود بهره ببرد.

ذوالقدری درباره تجربیات چشمگیر خود در پرورش استعداد‌های تکواندوی کشورمان، اظهار کرد: به شخصه خوشحالم که این افتخار را داشتم تا سالیان زیادی را در کسوت مربی در خدمت تکواندوکاران دلاور کشورمان باشم و در این راستا روز‌های تلخ و شیرینی را به همراه تیم ملی سپری کردم. با عنایت خداوند متعال در کنار قهرمانان ارزنده کشور روزها را گذرانده ام.

او افزود: نتایج چشمگیر و ارزنده‌ای را در تکواندوی کشورمان به دست آورده ایم و توانستیم بار‌ها پرچم کشورمان را در عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک به اهتزاز در بیاوریم. امیدوارم فرزاد و دیگر مربیان و بازیکنان تکواندوی کشورم در سراسر جهان موفق باشند و دست پُر از مسابقات بین المللی برگردند.

بیشتر بخوانید

شفاف نبودن شیوه نامه‌ها یا اعتراض به آیین نامه جدید مسابقات؛ اعتراض برخی تیم‌ها به برگزاری لیگ تکواندو چیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!

دریافت 4 MB کد خبر 848212 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد