Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عرفان پورافراز در مورد حضورش در تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تیم ذوب آهن یکی از تیم‌های ریشه دار و پرافتخار فوتبال کشور است که سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد و عضویت در این تیم برای هربازیکنی مایه افتخار است.

وی  ادامه داد: بازیکن فوتبال برای موفقیت باید استراحت و تغذیه خوب داشته باشد و از همه مهمتر تلاش وپشتکار  و تمرین مسمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه شانس اهمیت دارد اما به نظر من تلاش و تمرین و پشتکار مداوم همان اسم دیگر شانس است و همین دو موضوع است که به یک بازیکن شخصیت می دهد.

پورافراز در در مورد کار کردن با رحمان رضایی گفت: کار کردن با رحمان رضایی برای من افتخار بزرگی است زیرا از معدود سرمربیانی است که هم سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و هم سابقه بازی در خارج از کشور و همچنین از اصول فوتبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارد. اوبا تمام وجود در تمرین‌ها حضور دارند و به خوبی تیم را هدایت می‌کند.

هافبک ذوب آهن در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه ادامه داد: توصیه من به همه جوانان و علاقه مندان به مستطیل سبز این است که اول از هر چیز احترام پدر و مادرشان را داشته باشند و سپس برای هدفشان با تمام وجود بجنگند وتلاش کنند. من ایمان دارم که تیم ذوب آهن با بازیکنان با تجربه و با انگیزه و کادر فنی بسیار خوبی که دارد یکی از تیم های مدعی لیگ خواهد بود. ذوب آهن تیمی ریشه دار و قوی است که بازیکنان بزرگی همچون رحمان رضایی را به فوتبال کشور تحویل داده است.

پورافراز ضمن تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره که به او فرصت عضویت در خانواده بزرگ ذوب آهن را داده‌اند، گفت: امیدوارم با تلاش بچه‌ها و درایت سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی و همچنین حمایت هواداران پرشور ذوب آهن، بتوانیم این تیم پر افتخار را به روزهای خوب برگردانیم. ضمن اینکه امیدوارم ملت بزرگ ایران بتوانند به زودی زود بیماری کرونا را شکست بدهند و میهن عزیز اسلامی به روزهای سلامتی و خوش پیش از کرونا بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن رحمان رضایی لژیونر اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم مرحوم مسعود اسکویی (گوینده رادیو ورزش) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دستگاه‌های کمک داور ویدئویی VAR خریداری شده به هفته‌های پایانی لیگ برتر نرسید، اظهار داشت: در خصوص خرید دستگاه‌های VAR هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال فعالیت‌هایی را انجام دادند و مسئولیت خرید این دستگاه‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است.

او ادامه داد: تأمین بودجه خرید این دستگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است و در این رابطه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کمی تعلل می‌کند و باید تکلیف ما را مشخص کند اگر بنا است که این شرکت دستگاه‌ها را وارد کند این کار را انجام دهد در غیر این صورت به ما بگویند که سریع‌تر VAR را وارد کشور کنیم.

محمدنبی تصریح کرد: شرکتی که باید این دستگاه‌ها را در اختیارمان قرارداد اعلام آمادگی کرده است و امیدوارم تمامی موانع رفع شود تا از این دستگاه‌ها برای فصل آینده استفاده کنیم.

کد خبر 6098371

دیگر خبرها

  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • گروسی: ایران باید دسترسی به یکسری تاسیسات خاص را بدهد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)