Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:18:13 GMT

کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۰۲۱۰

کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید

توماس پارتی ستاره غنایی در آخرین روز نقل و انتقالات بود که اتلتیکو را به مقصد آرسنال ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توماس پارتی زمانی با 5 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست ولی اخیرا با قراردادی 10 برابر راهی آرسنال شد. دقیقا آخرین روز نقل و انتقالات بود که آرسنال با توماس به توافق رسید و بند خرید او را فعال کرد تا اتلتیکو را شوکه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پدر توماس پارتی در مصاحبه با جوی اسپورتس و در مورد جدایی این بازیکن از اتلتیکو گفت:« انتقال توماس به آرسنال رویایی بود و مهمترین اتفاق زندگی اش و نیز زندگی ما محسوب می شود. دوست داشتم او مسیرش در فوتبال را پیدا کند و تبدیل به بازیکنی مهم شود.

صبح آخرین روز نقل و انتقالات بود که توماس با ما تماس گرفت و در حال نیایش بودم که پیغامش را دریافت کردم. از من پرسیده بود مادرش کجاست. او از ما خواست که به دعا کردن ادامه دهیم. به او گفتیم مطمئن باشد که همین کار را انجام خواهیم داد. توماس به مادرش گفت که اتفاق مهمی در حال رخ دادن است.

منتظر این بودیم که توماس راهی تیمی بزرگتر از اتلتیکومادرید شود. او شایسته این بود در تیمی بهتر از اتلتیکو بازی کند.

 می دانستیم چنین پیشنهادی برای او خواهد رسید. صحبت از یوونتوس و چلسی بود ولی در نهایت آرسنال بود که وارد شد و توماس را جذب کرد. وقتی خبر موثق را داد، هیچکدام روی زمین بند نبودیم.»

 

 

آرسنال اتلتیکو مادرید توماس پارتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال اتلتیکو مادرید توماس پارتی توماس پارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک