Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نیاز داریم از زاویه اخلاق به بحث خدمات و تولیدات عرصه پزشکی نگاه بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام لطف الله دژکام در بازدید از اولین نمایشگاه مقابله با بیماری کرونا(فرصت ها و تهدیدها) که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس در شیراز برگزار شده است، بیان کرد: نمایشگاهی که شکل گرفته جزء اولین نمایشگاههایی است که ویژه وضعیت کرونایی و ناظر به خدمات و تولیداتی است که در رابطه با کرونا در کشور ارائه شده و یا در حال ارائه است که از این جهت جا دارد از مسئولین نمایشگاه بین المللی استان فارس که این ابتکار را به خرج داده اند تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دژکام افزود: امروز تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و لازم است از زاویه اخلاق نیز به بحث خدمات و تولیدات عرصه پزشکی نگاه بشود چرا که این نگاهی است که مسلما به آن نیاز داریم. امام جمعه شیراز اظهار کرد: از حیث کارهایی که انجام گرفته باید شرکت کنندگان در این نمایشگاه بتوانند کسب و کار را با رونق ادامه دهند ولی نیاز به این است که ازدحام نشود یا راههایی به کار گرفته شود که از احتمال شیوع کرونا پیشگیری شود که در این نمایشگاه از این حیث تکنیک های بسیار خوبی به کار گرفته شده که قابل تقدیر است. دژکام ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه از سویی بتواند موجب رونق کسب و کارهای مردم که ضرورت زندگی است شود و از سویی ایده های جدیدی را برای بازدیدگنندگان در راستای خدمات مورد نیاز دیگر در زمینه مقابله و پیشگیری از ابتلا به کرونا ایجاد کند. وی در پایان از مدیران صنعت، معدن و تجارت استان فارس و مدیریت شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس که با جدیت و تلاش ارزشمند به موضوع برگزاری این نمایشگاه پرداختند، تقدیر کرد و گفت: امیدواریم همه گوشه های زندگی از تولید و تجارت و بازرگانی گرفته تا اخلاق، فرهنگ و دیانت بتوانند در این نمایشگاهها نقش خود را ایفا کنند و ما نمود یک سبک زندگی پیشرفته باشیم که جهانیان بتوانند از ایران اسلامی درس بگیرند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه کرونا استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: مقابله با سالمندی جمعیت در کشور نیازمند عزم ملی و حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مردم در صحنه است.

 بهمن نقی پور در دوازدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت ضمن تاکید بر لزوم همکاری نزدیک رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت و مقابله با بحران سالمندی در کشور اظهار کرد: مقابله با سالمندی جمعیت در کشور نیازمند عزم ملی و حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مردم در صحنه است و تنها با عزم ملی می‌توان بر این بحران غلبه کرد.

وی افزود: همه ما موظف هستیم که مسئولانه به این موضوع نگاه کنیم و آن را تکلیف اخلاقی، شرعی و قانونی خود بدانیم هرکس در هر جایگاه و منصبی که هست باید وظیفه خود را در این خصوص انجام دهد و نباید کم کاری دیگران را دلیلی بر عدم تلاش خود بدانیم چرا که اگر اینگونه به موضوع نگاه نکنیم کارها درست پیش نمی‌رود و این ما هستیم که باید جلوی بحران جمعیتی در کشور خود را بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه امروزی و لزوم توجه به این ظرفیت در خصوص تبلیغات جوانی جمعیت گفت: امروزه دیگر ذائقه جوانان عوض شده است و بیشتر از هر چیزی با فضای مجازی ارتباط دارند و ما نیز باید از این فضا استفاده کنیم و بحث نگرانی‌های جمعیتی و کارهایی را که باید بکنیم از طریق این رسانه مجازی به جوانان آموزش دهیم و آن‌ها را ترغیب به ازدواج، فرزندآوری و مقابله با سالمندی جمعیت کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر کشور و به منظور تصمیم‌گیری و انجام اقدامات لازم و به موقع در خصوص بحث سالمندی کشور و نیاز جامعه به فرزندآوری و به تبع آن در وزارت بهداشت به عنوان یکی از وزارتخانه‌های کلیدی و دخیل در این خصوص و در کلیه استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل شده است و در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز جلسات آن به صورت ماهانه تاکنون برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین