Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروان همچنین گفت مدیران برنامه ریز باشند نه مسئول تدارکات.

غلامرضا بهروان، رئیس اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد مدرک مدیریتی سرپرستان تیم‌ ها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، بهروان در مورد اینکه ظاهرا به باشگاه‌ها گفته شده باید مدیران تیم‌ها( سرپرست ها) مدرک مدیریتی داشته باشند، گفت:

این مسایل که سرمربیان و سرپرست‌های تیم ها دارای مدارک باشند از جمله الزاماتی است که از گذشته وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم سرمربیان باید مدرک حرفه‌ای داشته باشند تا بتوانند هدایت فنی یک تیم را برعهده بگیرند. در مورد سرپرست‌ها که همان مدیران تیم‌ها محسوب می‌شوند نیز قرار است افرادی که دارای مدرک مدیریت و تجربه مدیریتی دارند به کار گرفته شود.

وی افزود:

مساله مربوط به مدیران تیم‌ها نیز اتفاق خوبی است که از سوی فدراسیون و یا سازمان لیگ در حال اجرایی شدن است و بهتر است افراد تحصیلکرده و دارای تجربیات مفید مدیریتی در این سمت فعالیت کنند. این یکی از اتفاق‌های خوب در فوتبال ما می‌تواند باشد. افراد می‌توانند در دانشگاه‌ها دوره‌های مدیریتی را بگذرانند یا حتی فیفا و کنفدراسیون فوتبال اسیا نیز دوره‌هایی برای مدیریت فوتبال دارند. خود من دوره مدیریت پیشرفته در فوتبال را گذرانده‌ام با این حال اگر اکنون نیز فدراسیون فوتبال دوره آموزشی مدیریت بگذارد اولین نفر در آن شرکت خواهم کرد.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانند برای مدیران تیم‌ها دوره‌های آموزشی مدیریت برگزار کنند. متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم برخی از سرپرست‌های تیم‌ها امور مربوط به مسئول تدارکات تیم‌ها را انجام می‌دهند در حالیکه آنها نفر اول تیم‌ هستند و باید امور مدیریتی و برنامه‌ریزی در تیم‌ها را به درستی انجام بدهند و کمک حال سرمربی تیم باشند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مدیران تیم ها مدرک مدیریت سرپرست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی سرپرست تیم استقلال شد

مدیریت جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات خود دست به تغییر سرپرست در تیم فوتبال این باشگاه زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید