Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد آقا گفت:از نیمه شعبان سال گذشته که مقام معظم رهبری فرمان رزمایش مواسات را اعلام کردند، آستان قدس رضوی برای کمک و حمایت از آسیب ‌دیدگان کرونا در سه مرحله وارد خدمت شده و تا کنون۳۰ هزار بسته معیشتی ویژه محرومان در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدحسین استادآقا» امروز(۲۲ مهر) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر  اظهار کرد: از نیمه شعبان سال گذشته که مقام معظم رهبری فرمان رزمایش مواسات را اعلام کردند، آستان قدس رضوی برای کمک و حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در سه مرحله وارد خدمت شده است و در سراسر استان‌ها از طریق شبکه خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی این مهم را صورت می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: مرحله نخست «سفره مهربانی» در سه استان سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان، خوزستان و کرمان، و «سفره مهربانی۲» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در همه استان‌های کشور اجرا شد.

 

استادآقا بیان کرد: «سفره مهربانی۳» نیز پس از تأکید رهبر معظم انقلاب بر تداوم رزمایش مواسات در حال اجراست و عمده کار مبتنی بر توزیع نان است. ان‌شاءالله با همت خادمیاران و نیکوکاران، تا اوایل زمستان این مرحله را دنبال می‌کنیم.

 

وی با اشاره به طرح ملی «آقا حساب کردند» نیز تأکید کرد: در این طرح، خادمیاران به فروشگاه‌های مناطق محروم در حاشیه شهرها و روستاها می‌‌روند و بدهی افراد بی‌بضاعت را که توانایی پرداخت آن را ندارند تسویه می‌‌کنند. این طرح از مشهد مقدس آغاز شده است و اکنون در سایر استان‌ها در حال توسعه است.

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به مراسم اربعین امسال گفت: امسال 16 موکب که سال‌های گذشته در عراق به زائران اربعین خدمت می‌‌کردند در 40 منطقه حاشیه شهر مشهد به خدمت‌رسانی، پذیرایی، و کارهای عمرانی و درمانی مشغول‌اند، هم‌چنین در شهر مهران که هرسال میزبان زائران اربعین بود، خادمان و خادمیاران رضوی حضور یافتند و بسته‌های غذایی و غذای گرم توزیع کردند. در استان‌های دیگر نیز با هماهنگی مواکب خدمت رضوی، اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته است.

 

استادآقا با اشاره به توزیع غذای گرم در حاشیه شهر مشهد افزود: «سفره مهربانی3» نیز در این مناطق در حال اجراست. براساس آن، ۳۰ هزار بسته معیشتی از سوی خادمان بارگاه منور رضوی با مشارکت آستان قدس تأمین و در بین محرومان توزیع شده هم‌چنین بیش از 200 هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم شهر مشهد توزیع شد.

 

وی با اشاره به اقدامات و اولویت‌های بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: بنیاد کرامت یک سازمان اجتماعی است که از ۱۵ اسفند سال قبل کارش را در حوزه مبارزه با آثار ویروس کرونا به صورت جدی آغاز کرد و تاکنون حدود ۱۹۰ هزار پرس غذا برای کادر درمان توزیع کرده است.

 

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد:در همین راستا ۸۰ هزار بسته متبرک حرم نیز برای کادر درمان و بیش از ۷۰۰ هزار بسته غذایی بین محرومان سراسر کشور توزیع شده است.  بسته‌‌های تحصیلی نیز هنوز در حال بسته‌بندی و توزیع است و امر درمان با کمک کانون خادمیاری و سلامت انجام می‌شود.


استاد آقا با اشاره به اینکه در حوزه خانواده نیز امور مفصلی صورت داده‌ایم و برای 18هزار زوج که جزو خانواده‌ شهدای خراسان رضوی هستند سه سال برنامه آموزشی داریم، گفت:مهم‌ترین اقدامی که در پیش داریم ارتقای شبکه خادمیاری و کانون‌های خدمت است. 116 هزار خادمیار گزینش‌شده داریم که بعد از ارتقا باید این عزیزان را در حدود ۱۹ موضوع تخصصی به کار بگیریم تا مجموعه خدمت بر اساس ایده اولیه خادمیاری در کل کشور توسعه یابد و زائران نه‌تنها در حرم مطهر بلکه در سراسر کشور از خدمات آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی توزیع بسته معیشتی محرومان آستان قدس رضوی بنیاد کرامت رضوی سراسر کشور هزار بسته آستان قدس توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین