Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@17:59:20 GMT

سد هنزاف ۵ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۰۴۲۸

سد هنزاف ۵ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شهابی نژاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بافت با بیان اینکه در زمان برداشت با کمبود کمباین رو برو هستیم، اظهار داشت: متأسفانه کارخانه شیر شهرستان تعطیل است و باید برای رونق آن تصمیم جدی گرفته شود.

شهابی نژاد با اشاره به اینکه جلسه ویژه در رابطه با مشکل کارخانه شیر تشکیل می‌شود، افزود: تا پنج ماه آینده سد هنزاف به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقرر شده است که مجوز سه واحد دامداری صنعتی شهرستان بافت صادر شود که متأسفانه هنوز بلاتکلیف هستند.

سرپرست فرمانداری بافت با بیان اینکه کارگروه شیلات در شهرستان تشکیل شود، اظهار داشت: صدور مجوزهای مرغداری انجام شده است و بخشی از آن انجام می‌شود.

امام جمعه بافت هم در جلسه کارگروه ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بافت اظهار داشت: بخشی که برای هر کشوری در اقتصاد مهم است بخش کشاورزی است و اگر در کشورمان خوب از منابع داخلی استفاده کنیم در بخش کشاورزی می‌توانیم رتبه‌ها خوبی در دنیا داشته باشیم اما متأسفانه در کشور منابع هدر می‌رود.

محمد محمد زاده گفت: باید در مزارعی که آبیاری به صورت سنتی انجام می‌شود روش‌های جدید آموزش داده شود و نظارت انجام شود تا منابع کشور در بخش کشاورزی هدر نرود.

محمد زاده با بیان اینکه در کشور اسراف زیاد است و باید فرهنگ سازی شود، عنوان کرد: شهرستان بافت ظرفیت‌های خیلی خوبی برای بخش کشاورزی دارد متأسفانه ما در بافت صنایع تبدیلی نداریم.

کد خبر 5047644

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بافت بافت سدسازی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان بخش کشاورزی شهرستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین