Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی حاجی زاده  روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کمربند سبز و جنگل شهرجدید هشتگرد اظهار داشت: براین اساس درگام نخست قطعه زمینی به مساحت چهار هکتار برای کاشت محصولات کشاورزی مانند انواع سبزی و صیفی اختصاص یافته که شهروندان داوطلب هر یک با در اختیار گرفتن بخشی از آن به کشت محصولات ارگانیک مشغول خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مجموعه کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی آموزش های لازم را در زمینه کاشت ، داشت و برداشت محصولات کشاورزی به شهروندان ارائه خواهند داد.

حاجی زاده گفت : در صورت استقبال شهروندان ، اراضی بیشتری به طرح مزرعه شهروندی در شهرجدید هشتگرد اختصاص می یابد و مردم به تولید محصولات با کیفیت و ارگانیک تشویق خواهند شد.

 وی بیان داشت: از دیگر اهداف این طرح می‌توان به افزایش فعالیت‌های فیزیکی شهروندان و توسعه فضای سبز کاربردی و متفاوت  اشاره کرد.
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد در ادامه یکی از دغدغه‌ها مجموعه شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد را آبیاری جنگل ۹۶ هکتاری شهر بیان کرد و گفت: متاسفانه درسال های گذشته به دلیل کم آبی ، چهار هزار اصله  درخت این جنگل خشک شده بود که در همین راستا در اقدام جهادی شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد و با احداث ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه پساب اکنون ۳۵ لیتر بر ثانیه پساب خروجی تصفیه خانه برای آبیاری جنگل حاشیه اتوبان کرج – قزوین مورد استفاده قرار می‌دهد.

 حاجی زاده اظهار داشت: برای راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ پساب تصفیه‌خانه شهرجدیدهشتگرد اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و برای نگهداری و کاشت درخت و احیای جنگل کمربند سبز این شهر بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای کاشت و نگهداری فضای سبز سطح شهرجدید هشتگرد چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال جاری هزینه شد.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد اظهار داشت: با اقدامات انجام شده طی سال های اخیر مساحت فضای سبز شهرجدیدهشتگرد به ۱۳۰ هکتار رسیده است.

وی به اجرای طرح مبلمان شهری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: طرح مبلمان شهری با ۳ میلیارد تومان اعتبار در مرحله فراخوان عمومی و انتخاب پیمانکار است‌.

شهرجدید هشتگرد واقع در ۴۰ کیلومتری غرب کلانشهر کرج از اوایل دهه ۷۰ برای اسکان جمعیت سرریز کلانشهرهای تهران و کرج اختصاص یافت و تاکنون ۸۰ هزار نفر جمعیت در این شهر سکونت یافته است.

پیش بینی می شود با تکمیل ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر و ۲۱ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن جمعیت این شهر در افق ۱۴۰۴ به حدود ۵۰۰ هزار نفر برسد.

اکنون مسکن مهر شهرجدید هشتگرد مراحل پایانی خود را به لحاظ ساخت و امکانات زیربنایی طی می کند و قرار است پرونده این طرح تا پایان امسال بسته شود.

برچسب‌ها شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مزرعه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مزرعه استان البرز شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مزرعه استان البرز اخبار کنکور شهرجدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به دنیای صدا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، مدیر بیمارستان الزهرای زاهدان دراین خصوص گفت:نیرو‌های متخصص و کادردرمان در مرکز فوق تخصصی کاشت حلزون زاهدان حس شنوایی رو به کودکان ناشنواهدیه می‌دهندوحالا این کودکان ناشنواحالا باکاشت حلزون شنوایی دنیای جدیدی از اصوات وارتباطات رو تجربه میکنند.
خورسندی افزود:باراه اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی در این بیمارستان از سال ۹۸تاکنون ۱۰۷کودک ناشنپا، شنوایی خود را بدست آورده اند.
وی درادامه گفت:مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگیست.
گفتنیست در حال حاضر ۸۰۰ کودک ناشنوای دیگر دراستان شناسایی شده که ۳۰۰نفر انان در نوبت کاشت حلزون در دراین مرکزقرار دارند.

دیگر خبرها

  • بازگشت به دنیای صدا
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود