Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجان در آزاد سازی خرمشهر گفت: رزمندگان زنجان در عملیات‌‌های آزاد سازی خرمشهر خط شکن بودند که شهید منتجبی عضو یکی از گردانی خط شکن زنجان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شهید منتجبی از زنجان به جبهه اعزام شده بود اظهار کرد: این شهید بزرگوار در مرحله دوم عملیات بیت‌المقدس همزمان با 17 اردیبهشت ماه سال 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید اخیرا تفحص شده که یکی از بسیجیان گردان‌های خط شکن بود.

سردار کرمی با تاکید براینکه سپاه استان در 4 مرحله عملیات بیت‌المقدس در قالب 6 گردان حضور داشت افزود: نیروهای استان زنجان در این عملیات خط شکن بودند و اولین نیروهایی بودند که وارد خرمشهر شدند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات آزاد سازی خرمشهر یک نبرد تاریخی بود چرا که امام راحل فرموده بودند خرمشهر باید آزاد شود افزود: رزمندگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر حسین وار جنگیدند و این شهر را از دست دشمن آزاد کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس در آن زمان کشور ما از دست دشمن نجات دادند عنوان کرد: شهدا و حماسه‌های آنان هیچ وقت فراموش نمی‌شود همانطور که هر روز از واقعه عاشورا دور می‌شویم این واقعه در بین مردم پررنگ‌تر می‌شود، شهدا نیز همان گونه هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز پیکر این شهید تازه تفحص شده برای ما و نسل‌های امروز پیام دارد یعنی ما هیچ وقت از اسلام، انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت فقیه و همچنین از روحیه جهاد و شهادت نباید غافل شویم.

انتهای پیام/

   

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. زنجان شهید دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: آزاد سازی خرمشهر خط شکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی دشمن در تصرف سرزمین ذهن ها/ خرمشهر فرهنگی آزاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ محمد قصری شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح نور استان سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه امروز بخش قابل توجهی از خرمشهر فرهنگی اشغال شده است، ابراز کرد: دشمن در حال پیشروی به سوی سرزمین ذهن‌ها است و برای آن برنامه‌ریزی دارد.

وی ضمن اینکه باید تلاش‌ها برای آزادی خرمشهر فرهنگی بیشتر شود، افزود: اجرای طرح نور همان تأخیر در پیشروی دشمن به سوی جبهه خرمشهر فرهنگی است.

معاون علوم تحقیقات و فناوری فراجا بابیان اینکه طرح نور زمینه سازی بستر مناسب فکری را ایجاد کرده است، ابراز کرد: پیروزی در سوم خرداد خرمشهر فرهنگی در گرو طرح ریزی های مناسب و ایستادن مقابل خاکریز فرهنگی دشمن است.

قصری ضمن بیان اینکه در دفتر تحقیقات فراجا موضوعات از حالت سنتی خارج و شکل مدرن تری به خود گرفته است، تصریح کرد: باید به سمت پیش رفت که کشف علمی جرایم و موضوعات پیش آمده پلیس به شکل علمی مدیریت شود.

وی ضمن بیان اینکه چابک سازی، توسعه و کارآمدی با پژوهش محوری در کنار نوآوری اتفاق خواهد افتاد، افزود: کار کردن در حوزه مهارتی، استفاده از تجربیات جمع‌آوری شده و اجرای رویکردهای علمی و پژوهشی در کنار هم می‌تواند آن ارتقا هر چه بیشتر سازمان کمک کند.

کد خبر 6100919

دیگر خبرها

  • پیشروی دشمن در تصرف سرزمین ذهن ها/ خرمشهر فرهنگی آزاد شود
  • در حکمرانی فضای مجازی دچار ضعف هستیم
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها نقره‌داغ می‌شوند
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی