Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@05:44:36 GMT

اتاق مشایی در اوین به نجفی رسید ؛ مشایی کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۰۹۰

اتاق مشایی در اوین به نجفی رسید ؛ مشایی کجاست؟

روزنامه آرمان نوشت: بسیاری آگاه هستند که دیده شدن برای محمود احمدی‌نژاد خیلی مهم است مانند آن روز که دلتنگی‌اش پس از درگذشت هوگو چاوز را علنی کرد یا روزی که برای آنجلینا جولی در توئیتی تصریح کرد: «با صحبت صریح شما درباره وجود تبعیض بنیادین در جهان موافقم». احمدی‌نژاد برای داخلی‌ها هم نامه می‌نویسد به‌ویژه آنکه نگران دو یار وفادارش یعنی مشایی و بقایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به بررسی نامه‌های احمدی‌نژاد در موضوعات داخلی پرداخته شود، مشاهده می‌کنید که سهم بالایی از آنها به ماجرای زندانی بودن بقایی و لزوم آزادی او اختصاص دارد.
نامه احمدی‌نژاد به وزیر اطلاعات۱۹ مهر بود که نوشتند: «رئیس‌جمهور سابق درباره حمید بقایی به وزیر اطلاعات نامه نوشت. احمدی‌نژاد با ارسال نامه‌ای خطاب به سید محمود علوی وزیر اطلاعات، ضمن تشریح اقدامات مخرب و غیرانسانی برخی عوامل موثر در دستگاه اطلاعاتی کشور علیه آقای حمید بقایی و یاران نهضت به سوی بهار، خواستار برخورد جدی وی با این عناصر شد.» 
یار من آزاد شودنامه‌ها با محتوای تاکید بر لزوم آزادی بقایی زیاد است به عنوان نمونه محمود احمدی‌نژاد در سال۹۶ در نامه‌ای ضمن انتقاد به بازداشت بقایی، خواستار آزادی فوری وی شده است. او در این نامه آورده بود: «مجددا شهادت می‌دهم که برادر عزیزم آقای حمید بقایی فردی مومن، انقلابی و فداکار و پاک‌دست و خدوم و باورمند به ارزش‌های الهی و انسانی و مردی کاردان و مردمی است. اتهام آقای بقایی اجرای مصوبه دولت در تخصیص مجموعا سیصد میلیون تومان پاداش پایان دوره و پس از ۸ سال تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی به هجده نفر از اعضای دولت بوده است که تمام نهادهای قانونی نظارتی عدم مغایرت آن با قانون را رسما اعلام کرده‌اند.»
در سال‌۹۷ هم جهان‌نیوز نوشت: «محمود احمدی‌نژاد، طی نامه‌ای خطاب به فرمانده سپاه قدس، ضمن ادعای پادرمیانی سردار سلیمانی برای آزادی مهدی جهانگیری، از شهادت ندادن وی به بی‌گناهی بقایی اعتراض کرد! پیشتر هم احمدی‌نژاد پیرامون پرونده قضائی بقایی، خطاب به فرمانده سپاه قدس دست به قلم شده بود.» ۲۰ شهریور ۹۷ هم ایلنا نوشت: «محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به مقام معظم رهبری با اشاره به شرایط جسمی حمید بقایی در زندان، درخواست کرد مقامات قضائی ضمن پذیرش اعاده دادرسی، نسبت به برقراری امکان تماس تلفنی بقایی با خانواده و مرخصی وی اقدام نمایند.»
مشایی کجاست؟آن‌طور که برخی اصولگرایان می‌گویند احمدی‌نژاد معتقد بوده او، بقایی و مشایی یک روح در ۳ بدن هستند اما چرا مدت‌هاست احمدی‌نژاد نامی از مشایی نمی‌آورد یا تلاش برای آزادی او نمی‌کند؟ آیا مشایی در مرخصی است یا روابطش با محمود تیره و تار شده که نامه‌ای با محوریت آزادی او منتشر نمی‌شود؟
اصولگرایان هم ترجیح می‌دهند اشاره‌ای به مشایی نداشته باشند، تنها جهان نیوز چند روز پیش نوشت: «شنیده شده که اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم‌مشایی معاون و مشاور رئیس‌جمهور سابق در زندان اوین را به آقای‌محمدعلی‌نجفی داده‌اند. کانال تلگرامی دولت بهار؛ منتسب به هواداران احمدی‌نژاد در خبری مدعی انتقال محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران) به اتاق مشایی (رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق) در بند چهار زندان اوین شد. این کانال تلگرامی در ادامه نوشت: اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم‌مشایی معاون و مشاور رئیس‌جمهور سابق در زندان اوین را به آقای محمدعلی نجفی داده‌اند و ایشان را به اتاق دیگری منتقل کرده‌اند که امکانات چندان مناسبی ندارد!» برچسب ها: مشایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مشایی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق احمدی نژاد حمید بقایی نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی