Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان ، معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان با تأکید بر اینکه تمرکز معاونت عمرانی فرمانداری منحصر به بخش‌های ۶گانه شهرستان نیست گفت:

آرامش، سلامت و امنیت جامعه مرهون مدیران دلسوز و خدمتگزارانی است که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره خود را خدمتگزار مردم و نظام می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین سیستانی بر لزوم خدمت صادقانه و بی منت به مردم تاکید و خاطرنشان کرد:

شهرداران و شورا‌های اسلامی باید دقت و حساسیت خاصی در تنظیم لوایح و مصوبات داشته باشند.

وی افزود: با توجه به جمعیت کلانشهر اصفهان، مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید با تسلط کافی بر قوانین در کمیته انطباق و با هدف حل مشکلات موجود، اقدام شود.

در این آیین، علیرضا حسینی تودشکی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان معرفی و از سید ابوالفضل موسوی معاون قبلی تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان معاونت فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است