Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی، علی رسولیان امروز در دویست و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، با اشاره به عملکرد مطلوب خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: خراسان رضوی همواره در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی در کشور حائز رتبه‌های برتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که شیوع کرونا و تحریم‌های اقتصادی بر وضعیت اقتصادی کل کشور اثر سوء داشته است، خراسان رضوی نیز بی‌نصیب نبوده اما این استان در این شرایط، شاخص‌های اول و دوم را در حوزه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فعالیت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کسب کرده است.

وی افزود: طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی بایستی با جدیت بیشتری در استان در دو بخش فعالیت‌های معین‌های اقتصادی و تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری پیگیری و برای حفظ رتبه نخست استان در حوزه اقتصاد مقاومتی باید اجرای تفاهم‌نامه مربوط به طرح‌های جهش تولید استان با جدیت دنبال شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی نیز در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده اقتصاد مقاومتی در استان ارائه کرد و با اشاره به جلسات برگزار شده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: مجموع جلسات برگزار شده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از سال 1395 تا کنون 205 جلسه است و در سال 1398 تعداد 67 جلسه و از ابتدای سال 1399 تاکنون نیز تعداد 25 جلسه برگزار شده است.

رضا جمشیدی با اشاره به آخرین  اقدامات این ستاد خاطرنشان کرد: پیشنهاد 28 پروژه به عنوان پروژه‌های سال 1399 اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی و تایید 25 پروژه توسط امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور، ارسال 175 پروژه پیشنهادی استان خراسان رضوی در ارتباط با جهش تولید به سازمان برنامه و بودجه کشور و تایید 81 پروژه از بین پروژه‌های یاد شده توسط امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری برش استانی از دستگاه‌های اجرایی استانی در ارتباط با 83 پروژه مصوب ملی اقتصاد مقاومتی کشور برای سال 1399 از جمله این اقدامات است.

وی، ورود اطلاعات عملکردی 25 پروژه مصوب سال 1398 استان و 25 پروژه مصوب سال 1399 در سامانه نیپا و همچنین تهیه کتاب الکترونیکی گزارش جامع اقتصاد مقاومتی استان(سال 1398) و ارسال آن برای کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطوح ملی و استانی را نیز از دیگر اقدامات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با اشاره به ابلاغ بخش اول برش استانی پروژه‌های ملی اقتصاد مقاومتی سال 1399 بیان کرد: تعداد 83 پروژه اولویت‌دار سال 1399 (سطح ملی) اقتصاد مقاومتی که مربوط به 19 دستگاه اجرایی است از سوی دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به دستگاه‌های اجرایی ملس ابلاغ شده است.

جمشیدی اضافه کرد: بخش اول پروژه‌های اقتصادی سطح ملی شامل 12 پروژه توسط دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور با هدف پایش مستمر و نظارت مؤثر بر اجرای پروژه‌های دارای توزیع استانی به استان‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان رضوی رضا جمشیدی طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی سال 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی