Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان‌شرقی گفت: از این مبلغ ۱۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی مشترکان خانگی، ۱۶ میلیارد تومان مشترکان تجاری، ۲۳ میلیارد تومان شرکت آبفا و بقیه بدهی ادارات می‌باشد.

او افزود: بیشتر بدهی‌ها کمتر ار ۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعلام کرد: در یکسال گذشته ۱.۵ میلبارد تومان سرقت سیم برق در استان اتفاق افتاده که باید با هزینه ۳ میلیارد تومانی دوباره نصب شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح برق امید در استان خبر داد و گفت: در این طرح مشترکینی که در فصل تابستان زیر ۱۰۰ کیلو وات و در سایر فصول زیر ۸۰ کیلو وات مصرف داشته باشند پاداش خواهند گرفت.

فرج نیا با بیان اینکه ۸۷۰ هزار مشترک برق در استان وجود داردافزود: ۲ هزار و ۵۶۵ روستا در استان از نعمت برق بهره‌مند هستند و در استان روستای بالای ۲۰ خانوار بدون برق نداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق مشترکان برق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز