Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:34:59 GMT

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی خوشمزه با سس سزار

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۹۴۸

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی خوشمزه با سس سزار

ساندویچ تن ماهی در کم تر یک ربع آماده است؛ یعنی تا تن ماهی داخل آب جوش جوشیده می‌شود، مواد و چاشنی‌های این ساندویچ هم آماده است و تقریبا می‌توانید ساندویچ را سرو کنید.

بنابراین یک گزینه خوب به عنوان یک ناهار یا شام حاضری به خصوص برای افراد شاغل که در بعضی روزهای هفته نمی‌توانند وقت زیادی برای آشپزی بگذارند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با سس سزار همراه ما باشید.

مواد لازم کاهو فرانسوی خرد شده    پنج فنجان
پنیر پارمزان رنده شده    نصف فنجان
سس سالاد سزار    نصف فنجان
تن ماهی   ۱۷۰ گرم
نان پیتا   چهار عدد
فلفل   به مقدار لازم طرز تهیه

مرحله اول

برای درست کردن این ساندویچ حاضری و در عین حال خوشمزه، کاهو فرانسوی را خوب بشویید و داخل آبکش بریزید تا کاملا خشک شود. حالا یک تخته آشپزی بردارید و با یک چاقوی تیز کاهو را به صورت رشته‌های باریک برش دهید.

مرحله دوم

یک کاسه نسبتا بزرگ بردارید. کاهوی خرد شده را داخل کاسه بریزید. پنیر پامزان را با سس سزار به آن اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید؛ طوری که رشته‌های کاهو به طور مساوی به سس آغشته شوند. فلفل سیاه را اضافه کنید و مواد را با هم ترکیب کنید.

مرحله سوم

تن ماهی را داخل یک سبد یا آبکش بریزید تا روغن آن خارج شود. سپس داخل یک کاسه برگردانید و به کمک چنگال آن را ریش ریش کنید.

سپس تن ماهی را به مخلوط کاهو و سس اضافه کنید و کمی مواد را با هم ترکیب کنید.

مرحله چهارم

یک عدد نان پیتا را روی سطح تمیز میز کارتان قرار دهید. یک‌چهارم از مواد ساندویچ را به صورت افقی روی نان پیتا بریزید و نان را از پایین به بالا بپیچید. همین کار را با سه نان پیتای باقیمانده تکرار کنید و ساندویچ‌ها را سرو کنید. نوش جان!

چند نکته

ما از سس سزار آماده و کارخانه‌ای برای تهیه این ساندویچ استفاده کردیم. شما می‌توانید سس سزار را با این دستور خودتان در خانه تهیه کنید.

چون تن ماهی خودش نمک دارد، در مواد لازم نمک ذکر نشده است. اما خودتان بسته به ذائقه‌تان مواد داخل ساندویچ را بچشید و در صورت نیاز نمک اضافه کنید.

می‌توایند به جای نان پیتا از نان تافتون هم استفاده کنید.

 

منبع: کاله

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ساندویچ تن ماهی سس سزار تن ماهی سبک زندگی پارسی خبر اضافه کنید نان پیتا تن ماهی سس سزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم) طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان