Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@15:55:09 GMT

جزئیات گفت‌وگوی تلفنی پوتین و بن‌سلمان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۱۹۵۸

جزئیات گفت‌وگوی تلفنی پوتین و بن‌سلمان

به گزارش فارس، کاخ کرملین روز سه‌شنبه از تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی خبر داد.

بر اساس اعلام کرملین، پوتین و بن سلمان در این تماس تلفنی درباره اوضاع بازار جهانی انرژی گفت‌وگو کردند.

کرملین در بیانیه خود اعلام کرد: «در این تماس تلفنی ارزیابی مثبتی درباره سطح روابط دوجانبه بین ریاض و مسکو انجام شد و دو طرف آمادگی خود برای توسعه همکاری دوجانبه در زمینه‌های مختلف را ابراز کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تماس تلفنی که توسط طرف سعودی انجام شد بر اهمیت ادامه همکاری مشترک در چارچوب اوپک پلاس تاکید شد.

پوتین و بن سلمان که کشورهایشان از مهم‌ترین تامین کنندگان بازار انرژی هستند چند بار تلفنی در این خصوص با یکدیگر گفت‌وگو داشته‌اند.

شش ماه پیش و در بحبوحه آغاز شیوع ویروس کرونا در جهان و کاهش تقاضای جهانی نفت، مذاکرات این دو کشور و توافق آنها سبب کاهش تولید اوپک پلاس شد.

اگر چه این تلاش‌ها نتوانست قیمت جهانی نفت را به قیمت‌های سابق بازگرداند اما مانع از سقوط بیش از پیش قیمت‌ نفت شد.

منبع: الف

کلیدواژه: تماس تلفنی بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه