Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@03:48:11 GMT

پرسپولیس و شاید ۷ تغییر برای فینال آسیا!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۲۰۰۴

به گزارش جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با تغییرات متعددی در سال اخیر مواجه بوده است. از تیمی که در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در مقابل کاشیما انتلرز به میدان رفت و در حاشیه بازی هم عکس تیمی گرفت، هیچ یک در تمرین پرسپولیس حضور نداشتند. علیرضا بیرانوند، علی علیپور، شایان مصلح، گادوین منشا و آدام همتی جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت انصاری و بشار رسن نامشخص است، سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا هنوز به تمرین نیامده‌اند و شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی هم در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 


اما حتی برای فینال آسیا ۲۰۲۰ هم غیبت شش بازیکن از ترکیب اصلی سرخ ها در مقابل کاشیما انتلرز قطعی است و شاید این تعداد افزایش یابد. اگر شجاع خلیل زاده به تیم قطری برود و پرسپولیس به جدایی بشار رضایت بدهد و یحیی گل‌محمدی هم احیانا برای جدایی بازیکنی تصمیم بگیرد، آن وقت احتمال دارد میزان تغییرات به بیش از ۸۰ درصد نیز برسد.

 

 این در حالی است که تصور می‌شود پرسپولیس در این سال ها از ثبات قابل توجهی بهره مند بوده اما فارغ از تغییرات مدیریتی و کادرفنی، قرمزپوشان پایتخت از نظر نیروی انسانی در درون زمین هم تغییراتی نسبتا پرتعداد را داشته اند.

ورزش سه 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!