Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بشار رسن برای این که از پرسپولیس جدا شود نیاز به رضایت نامه دارد.
به گزارش آریا، طبق یکی از بندهای قرارداد بشار رسن، این هاقبک عراقی باید تا دوروز قبل مبلغ 120  هزار دلار دریافت می کرد که باشگاه 20 هزار دلار آن را پرداخت کرده و مابقی را به صورت چک در اختیار او قرار داده است. همین مساله باعث شده تا بشار برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به العربی یا هر باشگاه دیگری نیاز به رضایت باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در صورتی که باشگاه پرسپولیس با جدایی هافبک عراقی اش موافقت کند، او می تواند از این تیم جدا شود.
خبر جدایی بشار رسن و فسخ قرارداد او با پرسپولیس هواداران این تیم را نگران کرده است. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس می تواند با پرداخت مبلغی مانع از فسخ قرارداد این بازیکن عراقی شود. داستان از این قرار است که در قرارداد بشار رسن و باشگاه پرسپولیس چند بند قرارداد گنجانده شده که این بندها تاریخ های مختلف پرداخت پول به این بازیکن را شامل می شود. در یکی از این بندها آمده که باشگاه پرسپولیس در این مقطع از فصل باید مبلغ 120 هزار دلار به رسن بپردازد و درصورتی که این مبلغ پرداخت نشود، بند فسخ قرارداد فعال می شود و بشار می تواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند.
فصل گذشته نیز این اتفاق برای بشار رخ داد و او در چند مقطع با بدقولی های باشگاه مواجه شد، اما از آن جایی که بشار پیشنهاد خارجی چشم گیری نداشت، ترجیح داد با پرسپولیس با این بدقولی ها کنار آمده و کارش را با سرخ پوشان ادامه دهد. اما وضعیت برای این فصل متفاوت است. بازی های خوب بشار رسن در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا چند باشگاه حوزه خلیج فارس و یک باشگاه قطری پیشنهادهای مالی خوبی به او بدهند. به همین دلیل بشار مثل فصل قیل قرار نیست با پرسپولیس کنار بیاید. او باید در این مقطع 120 هزار دلار از پرسپولیس پول بگیرد. پرداخت این 120 هزار دلار در قرارداد به صورت دو پارت نوشته شده، به این شکل که باشگاه باید تا امشب 20 هزار دلار به او بدهد و 100 هزار دلار باقی مانده را هم تا فردا شب برای او آماده کند، در غیر این صورت، قرارداد رسن قابل فسخ است.
بر همین اساس خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس مبلغ 20 هزار دلار را به صورت چک آماده کرده و قرار بود امروز در اختیار مدیر برنامه های بشار قرار بگیرد. مدیر برنامه های بشار نیز به همین دلیل در باشگاه حاضر شد اما کارهای حقوقی صدور چک به درازا کشید و مدیر برنامه های رسن به دلیل بیماری باشگاه را ترک کرد و قرار شد چک تا عصر امروز برای او فرستاده شود.
طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است مدیر برنامه های رسن به محض دریافت این چک، این بازیکن را از پرداخت آن مطلع کند تا بشار برای گرفتن 100 هزار دلار باقی مانده به تهران بیاید. اما اگر این مبلغ پرداخت نشود، بند فسخ قرارداد بشار، فردا شب به صورت اتوماتیک وار فعال شده و بشار با ارسال یک نامه رسمی می تواند ظرف 15 تا بیست روز به راحتی از پرسپولیس جدا شود.
آخرین خبرها حاکی از آن است که چک 20 هزار دلاری بشار تا ساعتی دیگر از سوی باشگاه در اختیار مدیر برنامه های او قرار می گیرد و مدیر برنامه بشار نیز با مطلع کردن این بازیکن، از او خواهد خواست به ایران برگشته و  100 هزار دلار باقی مانده را دریافت کند. به نظر می آید بشار که از بدقولی های قبلی مدیران باشگاه به ستوه آمده و پیشنهاد خوبی نیز از تیم های قطری و اماراتی دارد، با دیدن چک 20 هزار دلاری باشگاه و حسن نیست آن ها بلافاصله به تهران آمده تا مابقی پول خود را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بشار باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مدیر برنامه فسخ قرارداد هزار دلار بشار رسن جدا شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس در آستانه بازی حساسش با سپاهان با چند موضوع مواجه شده است. اول اینکه حذف سرخ ها از جام حذفی روحیه تیمی را کاهش داده و ریکاوری تیم برای بازگشت به لیگ و داشتن انگیزه برای رقابت با استقلال کار راحتی نیست.

* آخرین وضعیت بیرانوند، هنانوف و عالیشاه

مسئله دوم مصدومان پرسپولیس است. وضعیت بیرانوند هنوز مشخص نیست. او روز گذشته تمرین را با مربی گلرها شروع کرده اما اینکه بتواند از دروازه حراست کند مشخص نیست. وضعیت وحدت هنانوف نیز نامشخص است. او بعد از سپری کردن مصدومیت از ناحیه کشاله ناگهان سرما خورد تا بازی با آلومینیوم در جام حذفی را از دست بدهد. در مورد امید عالیشاه هم که باید گفت با توجه به مصدومیت از ناحیه همسترینگ او سخت بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.

* سعید صادقی و نیمکت نشینی

مسئله سوم شایعاتی است که در مورد سعید صادقی مطرح می شود. در نیم فصل دوم اوسمار کمتر از صادقی به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده و همین به نظر می رسد انگیزه های بازیکن پرسپولیس را کاهش داده است. او هم ناگهان در آستانه بازی با آلومینیوم اعلام کرده سرماخورده و بدن درد دارد و به این ترتیب سرخپوشان یکی دیگر از بازیکنان مهم خود را برای این بازی نداشتند. در چند روز گذشته هم شایعاتی مطرح شده که اوسمار او را برای فصل بعدی نمی خواهد البته مسائلی که معمولا در روزهای پایانی فصل در مورد بازیکنان زده می شود اما وقتی هنوز وضعیت تمدید قرارداد اوسمار مشخص نیست چطور می توان با قاطعیت گفت که وضعیت صادقی برای فصل بعد چگونه است؟

* مصاحبه بد موقع کار دست اوسمار داد

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تا پیش از اینکه به برنامه فوتبال برتر برود روند خوبی را در پیش گرفته بود اما حضور در این برنامه و انجام برخی صحبت هایی که کرد باعث شده تا شرایط درونی سرخپوشان کمی بهم بریزد.

اینکه اوسمار ویرا از روی بی تجربگی و یا تفاوت فرهنگی و فکری او با فوتبال ایران صحبت از بازیکنان مورد علاقه اش می کند هر چه باشد باعث شده تا برخی از بازیکنان پرسپولیس از این صحبت ها خوششان نیاید. نگاه منطقی می گوید سرمربی هیچ تیمی نباید وقتی هنوز فصل در جریان است اسمی از بازیکنان مورد پسند خود بیاورد اما اینکه چرا اوسمار این قدر توجیه نبوده و یا اصلا چرا باید باشگاه پرسپولیس به او اجازه دهد در این شرایط حساسی که تیمشان دارد او وارد یک مصاحبه چالشی شود موضوعی است که باید در موردش روشنگری شود.

در هر حال نام بردن از نفراتی مثل رامین رضاییان و شهریار مغانلو و رضا اسدی باعث شده تا بازیکنان تیمش ناراحت شوند. به خصوص در مورد رامین رضاییان که حساسیت هایی هم از قبل وجود داشته و اصلا یکی از دلایلی که یحیی گل محمدی سرمربی سابق سرخپوشان به راحتی با جدایی رضاییان موافقت کرد همین مسائل بود و نمی خواست در تیمش دو دستگی ایجاد شود.حالا ویرا برای جمع کردن این حواشی کار سختی دارد و باید  در بازی های باقی مانده عیار خود را نشان دهد. شاید تنها قهرمانی در لیگ برتر بتواند مهر تائیدی بر عملکرد وی باشد وگرنه حذف از جام حذفی به یکباره شرایط این تیم را به سمت حواشی تغییر داد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی