Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از شهرقدس، احمدرضا سیفری مدیر منطقه برق شهرقدس امروز در حاشیه مانور عملیات جهادی شرکت توزیع برق در شهرقدس اظهار کرد: با توجه به مشکلات، خاموشی‌‌ها و نارضایتی که در سطح منطقه شهرقدس وجود داشت این مناطق رصد و به‌عنوان منطقه هدف قرار گرفت.

وی گفت: خیابان ولیعصر یکی از مناطق هدف عملیات بود و تمامی منطقه توسط ترموویژن بررسی و نقاط حساس و نقاطی که باعث احتمال سوختگی لوازم، ایجاد خطر و خاموشی بود مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه برق شهرقدس افزود: حدود ۷۰۰ نقطه خطر شناسایی شد و ۱۹ اکیپ در منطقه عملیاتی حاضر و اقدام به رفع عیب کردند و اقداماتی مانند سرویس ۱۳ پست هوایی، تعویض کرپی و اصلاح و سرویس بیش از ۳۰۰ مورد روشنایی انجام شد. 

سیفری با اشاره به اجرای مانور در بازار امام رضا(ع) ادامه داد: خطرات و مشکلات برق مختلفی در بازارچه امام رضا(ع) وجود دارد و همیشه این دغدغه است که به دلیل ناایمن بودن احتمال آتش‌سوزی باشد؛ به همین منظور این نقطه نیز یکی دیگر از نقاط هدف قرار گرفت و جعبه سرویس‌های برق این محل تعویض می‌شود. 

وی یادآور شد: پیش از مانور امروز ۴۰ جعبه سرویس در این بازارچه تعویض شده بود و در این عملیات نیز ۱۵ جعبه دیگر عوض شد همچنین در پست‌های اجرایی، اصلاح حدود ۳۰ مورد سیم ارت انجام می‌گیرد.  

مدیر منطقه برق شهرقدس در پایان تصریح کرد: هدف از اجرای این مانور جلب رضایت مردم بوده و از مردم می‌خواهیم در مصرف انرژی مدیریت داشته و در صورت بروز مشکلی با سامانه ۱۲۱ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: برق شناسایی عملیات جهادی مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی

حسین‌قلی بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی تماس عشایر با مدیر گروه جهادی شهدای صمصامی مبنی بر نیاز کمک‌رسانی آنان و با توجه به بارش‌های شدید در منطقه، ضمن هماهنگی‌های لازم گروه به منطقه لاهه در بخش صمصامی اعزام شدند.

وی افزود: مدیر گروه جهادی بسیج با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ و اعزام اورژانس و شهرداری شهر صمصامی زن باردار گرفتار در سیل را بعد از چهار ساعت پیاده‌روی تا رسیدن به جاده دسترسی به درمانگاه صمصامی انتقال داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: شیرینی حال خوب مادر و کودک عشایر افتخار بزرگی برای مجموعه بسیج است که مردم گروه‌های جهادی را در اولویت امدادی خود قرار دادند.

بدری عنوان کرد: طی بارش‌های اخیر در منطقه صمصامی گروه جهادی شهدای صمصامی با توزیع اقلام ضروری و مواد غذایی در کنار عشایر گرفتار در سیل و باران بود.

کد خبر 6096988

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد