Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی نراتزوری راجع به وضعیت موکل خود در این باشگاه صحبت می کند.
به گزارش آریا، لائوتارو مارتینز، مهاجم 23 ساله و آرژانتینی باشگاه اینتر در تابستان گذشته مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته بود اما در اینتر ماندنی شد. به نقل از RadioTrendTopic، زاراته، مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز راجع به علاقه بارسلونا به جذب این مهاجم آرژانتینی صحبت می کند و در این رابطه می گوید:
لائوتارو بازیکن اینتر است و صحبت از انتقال او به بارسلونا کار درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بی احترامی به تنها باشگاهی در اروپا است که دو سال قبل حاضر به جذب او شد. در حال حاضر لائوتارو از حضور در اینتر خیلی خوشحال است.
سران اینتر از جمله جوزپه ماروتا و پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی این تیم به دنبال تمدید قرارداد برخی از بازیکنان این باشگاه ایتالیایی هستند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر به دنبال تمدید قرارداد روبرتو گالیاردینی است و این هافبک ایتالیایی به زودی قرارداد خود را با اینتر تمدید خواهد کرد. گالیاردینی تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد. همچنین سران اینتر به دنبال تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی خود، لائوتارو مارتینز هستند و ماه آینده مذاکرات خود را با مدیر برنامه های مارتینز برای تمدید قرارداد آغاز خواهند کرد. لائوتارو مارتینز نیز تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد.

- جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند که هدف اصلی منچستریونایتد در طول نقل و انتقالات تابستان جاری بود، در این باشگاه آلمانی ماندنی شد. به نقل از بیلد، این احتمال وجود دارد که منچستریونایتد مجددا در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب جیدون سانچو اقدام کند. با این حال، سران دورتموند تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش وینگر جوان در ژانویه آینده نیستند و حتی اگر شیاطین سرخ پیشنهادی به ارزش 120 میلیون یورو نیز ارائه دهند، باز هم این باشگاه آلمانی سانچو را به فروش نخواهد رساند. این وینگر انگلیسی تا سال 2023 با دورتموند قرارداد دارد.
شیاطین سرخ باید مبلغ زیادی را برای جذب وینگر جوان زنبورها هزینه می کردند. جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند که هدف اصلی منچستریونایتد در طول نقل و انتقالات تابستان جاری بود، در این باشگاه آلمانی ماندنی شد. به نقل از گاردین، جیدون سانچو هدف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی بود اما در پایان شیاطین سرخ موفق به جذب این وینگر جوان نشدند و سانچو باید یک فصل دیگر را نیز در دورتموند سپری کند. طبق ادعای گاردین، مبلغ انتقال سانچو 120 میلیون یورو بود و با توجه به دستمزد سالیانه او و دستمزد مدیر برنامه هایش، منچستریونایتد در مجموع برای جذب این وینگر انگلیسی باید مبلغ 250 میلیون یورو (227 میلیون پوند) را هزینه می کرد.
به همین دلیل سران منچستریونایتد از جذب سانچو صرف نظر کردند و در پایان موفق به جذب دو وینگر جوان شدند. گفتنی است که میشائیل تسورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به منچستریونایتد تا 10 آگوست 2020 برای جذب سانچو اولتیماتوم داده بود اما سران منچستریونایتد در این زمان اقدامی برای جذب سانچو انجام ندادند و در نهایت این وینگر جوان در دورتموند ماندنی شد.
میشائیل تسورک در خصوص ماجرای انتقال سانچو به منچستریونایتد گفت: البته که در گذشته با منچستریونایتد در خصوص مسئله فروش سانچو در تماس بودیم اما هر آن چیزی که باید در این خصوص گفته شود را قبلا گفته ایم و حرف ما طی سه روز آینده تغییر نخواهد کرد.  
فابریتزیو رومانو معتقد است دورتموند با رقمی کم تر از 120 میلیون یورو به فروش سانچو به منچستریونایتد رضایت نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز سانچو لائوتارو مارتینز مدیر برنامه نقل و انتقالات تمدید قرارداد نقل و انتقال میلیون یورو جیدون سانچو وینگر جوان ماندنی شد برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏