Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@15:07:52 GMT

اعتراف سناتور آمریکایی به یک حقیقت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۲۱۸۲

اعتراف سناتور آمریکایی به یک حقیقت

به گزارش افکارنیوز،

«میت رامنی»، نماینده جمهوری‌خواه ایالت «یوتا» در مجلس سنای آمریکا امروز سه‌شنبه از فضای فعلی سیاست در  کشورش انتقاد کرد و آن را به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا ربط داد. 

به گزارش «ای‌بی‌سی‌نیوز»، رامنی در اظهاراتی که به مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ با رقیبش جو بایدن اشاره داشت در توئیتر نوشت: «من درباره مسئله انتخابات سکوت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در ادامه نوشت: «ولی وقتی می‌بینم مناظره‌ها از مباحثات اساسی به سمت باتلاقی زننده، شنیع و سراسر نفرت حرکت کرده‌اند که خوشایند هیچ کشور آزادی نیست چه برسد که مهد دموکراسی مدرن درباره فضای سیاست کشور نگران می‌شوم.»

رامنی در ادامه به الفاظ مورد استفاده ترامپ برای حمله به مخالفان سیاسی‌اش اشاره کرده و نوشته است: «رئیس‌جمهور نامزد حزب دموکرات را دیو خطاب می‌کند، به رئیس مجلس نمایندگان دیوانه می‌گوید، از وزارت دادگستری می‌خواهد رئیس‌جمهور سابق به زندان بیفتد و درست در همان روزی که فاش می‌شود قرار بود فرماندار میشیگان ربوده شود به او حمله می‌کند.» 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن میت رامنی جو بایدن سنای آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند