Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری هیل، «رانی جکسون» پزشک سابق کاخ سفید اعلام کرد گاف‌های مکرر جو بایدن در سخنرانی‌ها و اظهاراتش نشان می‌هد که وی از ظرفیت ذهنی کافی برای تصدی سمت ریاست جمهوری آمریکا برخوردار نیست.

رانی جکسون که در فاصله سال‌های 2013 تا 2018 به‌عنوان پزشک اختصاصی رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید حضور داشته، با اعلام اینکه شخصاً جو بایدن را معاینه نکرده است، اظهار داشت: «به عنوان یک شهروند این کشور، من صحبت‌های جو بایدن را در جریان رقابت‌های انتخاباتی دنبال کرده‌ام و نگرانم و بهتر است بگویم متقاعد شده‌ام که او ظرفیت ذهنی لازم و توانایی شناختی موردنیاز برای خدمت کردن در جایگاه فرمانده کل قوا و مقام اول کشور را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این پزشک نظامی در ادامه گفت: «من واقعاً فکر می‌کنم که او به آزمون‌های شناختی بیشتری نیاز دارد. من این را به عنوان یک شهروند نگران و نه به عنوان شخصی که جزو نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای ورود به کنگره است، می‌گویم.»

رانی جکسون در ادامه برای اثبات ادعای خود درباره بایدن، تعدادی از گاف‌های اخیر وی را برشمرد، اما در عین حال تأکید کرد که هرگز با معاینه از راه دور ادعا نمی‌کند که بایدن به آلزایمز یا بیماری‌های مشابه آن مبتلاست.

متعاقباً «اندرو بیتس» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن طی یادداشتی کوتاه در واکنش به اظهارات پزشک سابق کاخ سفید اعلام کرد: «من شما را به مناظره اول [میان بایدن و ترامپ] ارجاع می‌دهم.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رییس جمهور امریکا کاخ سفید جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در تاریخ ۹ مه به ترکیه سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد