Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 اعضای تیم استقلال دو روز پیش تست های کرونا را پشت سر گذاشتند و در جواب این تست ها فرشید اسماعیلی ، سینا خادم‌پور و عرفان خلیلی 3 بازیکنی هستند که تست شان مشکوک گزارش شده است.

این 3 بازیکن به همین خاطر دیروز در تمرین استقلال حضور پیدا نکردند و قرار است روز چهارشنبه بار دیگر تست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران قرنطینه 3 بازیکن استقلال از امروز شروع شده اما آنها باید امروز دوباره تست بدهند تا وضعیت نهایی شان مشخص شود.

با این تفاسیر این نفرات حداقل چند روزی از حضور در تمرینات استقلال منع خواهند شد و مدت زیادی از تمرینات پیش فصل تیم شان را از دست خواهند داد.

استقلال در حال حاضر در دوران آماده سازی برای شروع لیگ بیستم به سر می برد و محمود فکری امیدوار است در این دوره تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی استقلال تمرینات استقلال استقلال کرونا فرشید اسماعیلی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)