Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@18:06:11 GMT

نامگذاری‌ معابر باعث سردرگمی مردم نشود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۲۹۰۴

نامگذاری‌ معابر باعث سردرگمی مردم نشود

به گزارش افکارنیوز،

 سید حسن رسولی در جریان بررسی صورتجلسه تغییر نام اماکن درواکنش به تغییر نام خیابان کرمان خودرو و سخنان یکی از اعضا درباره اخذ عوارض به خاطر تبلیغات هر روزه از این شرکت، گفت: بحثی که مطرح شده مربوط به اخذ عوارض و حقوق شهر است و ربطی به نامگذاری ندارد.

وی افزود: شرکت کرمان خودرو کارخانه‌اش در ارگ جدید بم است اما دفتر مرکزی و نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مرکزی در این نقطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالها آنجا مستقر است مثل ایران خودرو که یک ایستگاه به اسمش است.

وی تاکید کرد: ما از طریق نام‌گذاری نمی‌خواهیم به کسی امتیاز بدهیم و یا امتیازی از کسی بگیریم. این پل که قرار است نامش تغییر کند، منتهی به کرمان خودردو است. اگر دو اسم متعارض بگذاریم، باعث سردرگمی افراد می‌شود. به خصوص که محل تحویل خودرو است.

رسولی ادامه داد: مردم از شهرستان‌ها به این محدوده مراجعه می‌کنند. نامگذاری باید دقیقا تطبیق داشته باشد به اسمی که بر اساس آن شناخته شده است تا مردم سردرگم نشوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تغییر نام خیابان رسولی نامگذاری معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد