Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار زهرایی عصر سه شنبه در افتتاح اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی در کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: سعی خواهد شد که به طور حتم در مناطق محروم خوزستان حضور پیدا کنیم و در تلاش هستیم تا در برنامه‌های عمرانی خود محرومیت‌زدایی نقاط مختلف خوزستان را در دستور کار برنامه و بودجه قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی خوزستان نیز در ادامه این افتتاح به برگزاری اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: این رزمایش توسط ۳۰ گروه جهادی در ۳۰ نقطه از شهرستان و با سازمان‌دهی همزمان ۸۰۰ نفر از جهادگران کار خود را آغاز کرد و در این حرکت جهادی تعمیر و بازسازی منازل محروم و اعزام اکیپ پزشکی صورت گرفت.
 
وی افزود: این نیروهای جهادی با هم‌افزایی بسیج سازندگی، ادارات و ارگان‌ها، خیران و مردم شهرستان برای تأمین مصالح ساختمانی و ابزار آلات کار عمرانی در راستای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی با تعمیر خانه‌های خانواده‌های بی‌بضاعت کار خود را انجام می‌دهند.
 
مسئول بسیج سازندگی خوزستان در ادامه گفت: این حرکت جهادی می‌تواند الگویی برای تمام شهرهای استان خوزستان به ویژه مناطق محروم باشد تا عمران و آبادانی در تمام نقاط این استان ایجاد شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری