Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@08:34:48 GMT

متقاضیان یارانه کرونا بخوانند!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۳۱۱۹

متقاضیان یارانه کرونا بخوانند!

به گزارش اقتصادآنلاین، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیست و هشتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا اعلام کرد: از مجموع ۷۰۴هزار پرونده بررسی شده در فرآیند پرداخت وام کرونا، ۵۴۴هزار پرونده برای پرداخت به بانک معرفی شده است.

لینک ورود به سامانه کارا

او افزود: ارزش تسهیلات پرداختی به ۲۹۲هزار بنگاه آسیب دیده تاکنون بیش از ۵۸۰۰میلیارد تومان است که از این مقدار ۱۲۴۵میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت های معظم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهرماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

در چند هفته اخیر به طور میانگین روزانه بیش از ۲۵۰۰نفر از شاغلان آسیب دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

اعضای کارگروه تاکید کردند که بانک های عامل با جدیت بیشتر تسهیلات کرونایی را به متقاضیان تا پایان مهرماه پرداخت کنند.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از فردا +جزییات ثبت نام ایران خودرو +جزییات دور جدید آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۷/۲۲) ورق برگشت؛ صف‌های فروش سنگین شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا یارانه کرونا وام کرونا بیمه بیکاری کرونا وام یک میلیونی کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند