Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی در جلسه با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس اظهارکرد: برای تامین آب شرب در شهرستان گرگان با چالش های جدی مواجه هستیم و برای رفع این چالش ها از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد. 

وی ایجاد سد شصت کلا را یکی از راه حل های مناسب برای برون رفت بخشی از مشکلات آبی شهرستان دانست و گفت: برای اجرایی کردن این پروژه با هماهنگی مجمع نمایندگان استان جلسه ای با وزیر نیرو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی با اشاره به اینکه حساسیت تامین آب در شهرستان گرگان به اندازه ای است که همه مدیران مرتبط باید تمام توان خود را در این خصوص بگذارند، خاطرنشان کرد، گرگان وضعیت خوبی ندارد و باید  از سرفصل های دیگر هم برای حل این مشکل استفاده کرد.

دراین جلسه نمایندگان مجلس گرگان و آق قلا هم تاکید کردند، حساسیت کمبود آب گرگان باید توسط مدیران مرتبط درک شود و قول مساعدت و همکاری همه جانبه برای رفع این مشکل را داد.

کد خبر 5047744

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرمانداری گرگان محمد حمیدی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان