Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  تیراندازان ایرانی نه تنها اولین سهمیه المپیک توکیو را برای کشورشان کسب کردند بلکه تاکنون با ۶ سهمیه بیشترین سهمیه یک رشته را برای کشور به دست آورده‌اند و این امکان وجود دارد که تعداد آن به ۸ سهمیه افزایش یابد.

هدایت تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تفنگ به طور رسمی  از اسفندماه ۹۷ به الهام هاشمی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هاشمی با تجربیاتی که در همه سال‌های حضورش به عنوان یک تیرانداز ملی‌پوش، مربیگری در کسوت دستیاری لازلو سوچک و همکاری با مربیان خارجی دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی سنگاپور بدست آورد، شاگردانش را در ایران به گونه‌ای هدایت کرد که آنان ۴سهمیه ارزشمند در رشته تفنگ تاکنون کسب کرده‌اند.

اما مدت‌هاست که بر سر ادامه همکاری هاشمی با فدراسیون تیراندازی حرف‌ها و شایعات زیادی گفته و شنیده می‌شود.

الهام هاشمی از روز شنبه پنجم مهرماه دیگر در محل تمرین حاضر نشده اما برای برگزاری مسابقات آنلاین بین‌المللی که تیراندازان ایرانی،  تایلندی و سنگاپوری روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه در آن شرکت داشتند در سالن تیراندازی حاضر شد و ملی‌پوشان کشورمان را همراهی کرد.

در حال حاضر همه از شرایط اقتصادی و تحریم‌ها با خبر هستیم اما  اگر قرار است تیراندازان در کنار تیراندازان سایر کشورها در خط آتش المپیک بایستند  و با مدال‌آوری،  ضمن شادی مردم برای کشور افتخار آفرینی کنند، نیاز است فدراسیون با مذاکره و تعامل با سایر بخش‌ها، به ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعتبار بیشتری برای تامین ملزومات مورد نیاز از جمله فشنگ و ساچمه مناسب را فراهم کند.

به گفته بسیاری از کارشناسان اگر هاشمی با شرایط موجود همکاری با تیم ملی را بپذیرد و تمرینات را به همین شکل و بدون داشتن فشنگ ادامه دهد در واقع ورزشکاران باید فقط در رشته بادی آماده شوند و این تک رشته شدن فشار مضاعفی از نظر روانی به کادر فنی و ورزشکاران خواهد داشت و به طور قطع این وضعیت در عملکرد نهایی آنان در المپیک بی‌اثر نخواهد بود.

مساله دیگری که شاید اهمیتش از موضوع و تامین فشنگ بسیار مهم‌تر به نظر می‌رسد و شاید بتواند در حل مشکل کمبود فشنگ موثر باشد،  مساله تدارکات یا تدارکاتی‌های تیم ملی است.

حال که شیوع کرونا مانع از برگزاری مسابقات خارجی در سطح بین‌المللی و جهانی شده، برگزاری هر چه سریع‌تر لیگ تیراندازی و برنامه‌ریزی برای اجرای مسابقات آزاد کشوری کاملا ضروری است.

تعیین کادر فنی، متشکل از سرمربی و دستیاران یا مربیان همراه با روانشناس، مربی بدنسازی متخصص، ماساژور و یک روانشناس کاربلد از دیگر ضروریاتی است که شاید از شروط موردنظر هاشمی نیز باشد.

موضوع دیگری که به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی تیراندازی با فدراسیون در مورد آن به توافق نرسیده، حقوق تیراندازان و تعویق در پرداخت پاداش آنان بود است که به طور قطع در وضعیت و آمادگی روانی تیراندازان بی‌تاثیر نیست.

حال که صحبت از بحث روانی تیراندازان مطرح شد، خوب است فدراسیون تیراندازی برای جلوگیری از افت روانی تیراندازان، تکلیف سرمربی ملی‌پوشان را مشخص کند.

علاوه بر آنچه که تاکنون به آن اشاره شد مساله دیگر برگزاری اردوها به صورت کاملا حساب شده و با برنامه‌ریزی است که با وجود خوابگاه تخصصی و رستوران که فدراسیون در اختیار دارد، امکان برگزاری اردوهای متمرکز که تیراندازان تمام مدت زیر نظر کادر فتی تمرین و استراحت کنند نباید چندان سخت باشد.  

برچسب‌ها الهام هاشمی مسابقات قهرمانی آسیا المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الهام هاشمی مسابقات قهرمانی آسیا المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی الهام هاشمی مسابقات قهرمانی آسیا المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی اخبار کنکور فدراسیون تیراندازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند