Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار گزارش خبرگزاری مهر با تیتر «مطالبه دامغانی‌ها در بخش درمان / یک بیمارستان کفاف نیاز شهرستان را نمی‌دهد» که به موضوع تنها بیمارستان دامغان و کمبود زیرساخت‌های درمانی می‌پرداخت، سبب پیگیری‌های ویژه مسئولان در این زمینه شد.

این پیگیری موجب سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان به دامغان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته پور در سفر به این شهرستان از بیمارستان ولایت و همچنین کلینیک برادران رضایی که پیشنهادی برای احیای آن صورت گرفته، بازدید کرد.

در گزارش مهر به حضور یک خیر برای تجهیز و بازسازی مجتمع برادران رضایی دامغان اشاره شده بود چرا که بودجه و اعتبارات وزارت بهداشت و درمان به ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان نمی‌رسد. همچنین طبق استانداردهای وزارتخانه دامغان از کمبود تخت برخوردار نیست.

دامغان و یک بیمارستان

موضوع اما اینجا است که این شهرستان با داشتن ۱۰۵ هزار نفر یک بیمارستان عملیاتی دارد که بیماران کرونایی، سالک و… و حتی اورژانسی از یک بیمارستان استفاده می‌کنند و این باعث نگرانی‌هایی برای مردم شده است.

این امر سبب شده تا برخی به دلیل ترس از کرونا از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند موضوعی که برای بیماران قلبی، دیابتی و … خطرناک محسوب می‌شود.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از بخش در حال احداث دیالیز کلینیک ویژه تخصصی دانشگاه (برادران رضایی) بازدید کرد و گفت: در راستای بهره‌مندی بیماران کلیوی شهرستان دامغان، بخش اختصاصی دیالیز در محل طبقه دوم ساختمان کلینیک تخصصی دانشگاه در حال احداث است لذا مقرر شد با اهتمام جدی پیمانکار پروژه روند تکمیل این بخش تسریع شده و مشکلات پیش رو رفع شود

توسعه زیرساخت‌ها

علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی چندی پیش ضمن انتقاد از عدم نگاه ویژه به توسعه زیرساخت‌های درمانی در دامغان نامه‌ای مفصل به وزیر بهداشت نوشته بود و در آن تاکید کرد که دامغان نیازمند راه اندازی دومین بیمارستان است.

وی همچنین در جمع مردم دامغان نیز با بیان اینکه در دیدار با مسئولان استان مقرر شد تا یک خیّر ساخت بیمارستان دوم دامغان را برعهده بگیرد، گفت: دولت با وضع موجود قادر به ساخت بیمارستان نیست.

نماینده دامغان همچنین بیان کرد: در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مقرر شد تا یک خیّر برای ساخت بیمارستان دوم در شهرستان به دانشگاه معرفی شود تا به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه، موارد مرتبط با بیمارستان ر پیگیری کند.

باید دید نتیجه این بازدید و نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای مردم دامغان آیا بیمارستان دوم را به همراه خواهد داشت یا خیر؟

کد خبر 5047740

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان دامغان بهداشت استانداری سمنان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم خطبه های نماز جمعه ساخت بیمارستان یک بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم