Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه استانی ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های امروز با توجه به شرایطی که در آن هستیم، سرعت بخشیدن به انجام تست‌های سرپایی است که باید به این موضوع توجه داشت، گفت: در همین راستا شاهد افتتاح آزمایشگاه پیشرفته تست کرونا در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه یکی از اهداف ما در شرایط کنونی، کنترل بیماری کرونا و مهم‌تر از آن کاهش آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری است، افزود: آمار و نحوه ابتلا به بیماری کرونا در شرایط کنونی حاکی از آن است که وضعیت ابتلای افراد به این بیماری به صورت خانوادگی بوده و همین موضوع اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی خانواده‌ها را دوچندان می‌کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استفاده از ماسک یکی از مهم‌ترین راهکارهای کنترل شیوع این بیماری در شرایط کنونی به شمار رفته و همه باید خو را ملزم به رعایت این موضوع کنند، تصریح کرد: وقتی آمار بیانگر ابتلای خانوادگی افراد به این ویروس را نشان می‌دهد، این خود حاکی از آن است که شهروندان باید دورهمی‌ها و رفت و آمدهای خانوادگی را در این شرایط لغو کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه در این شرایط اقتصادی به هیچ وجه به دنبال پلمب کردن واحدهای صنفی نیستیم اما باید توجه داشته باشیم که امروز اولویت ما حفظ سلامتی مردم است، ادامه داد: زمانی که یکی از ملزومات مقابله با کرونا، استفاده از ماسک عنوان می‌شود، این بدان معنی است است که اگر اصناف نسبت به این موضوع حساسیت نشان ندهند، پلمب آخرین راهکار خواهد بود.

وی از راه‌اندازی آزمایشگاه پیشرفته تست کرونا در استان در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه مشکلات مالی آن نیز مرتفع شده است، اظهار کرد: اعلام ممنوعیت‌ها در شرایط کنونی برای همه لازم‌الاجرا بوده و هیچ دستگاهی نباید از آن تخطی کند. از همه مهم‌تر اینکه اگر مدیری نتواند نسبت به استفاده کارمند خود از ماسک، مدیریت لازم را داشته باشد، باید پست خود را به فرد دیگری تحویل دهد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص آمار کرونا در استان باید روزانه و شفاف ارائه شود، گفت: فعالیت استودیو سلامت باید تقویت شود.

حقیقی با بیان اینکه هیچ‌گاه در چنین شرایطی به دنبال ایجاد مشکل برای مردم نبوده و تلاش می‌کنیم کارها در شرایط کرونا روند عادی خود را طی کند، ابراز کرد: یکی از اقداماتی که امروز باید دنبال کنیم، بحث فعالیت اصناف در منطقه گاوازنگ است که در این راستا اصناف مجوزدار باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اصنافی که مجوز ندارند، برای اخذ مجوز به آن‌ها مهلت داده می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شروع به کار بازرسان افتخاری منوط به اعلام کتبی است، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کنونی یکی از واجبات بوده و در این زمینه با هیچ فردی شوخی نداریم.

کد خبر 5047723

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم خطبه های نماز جمعه شرایط کنونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا