Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم به نقل از احمد دشتی در جریان بازدید رئیس سازمان شیلات کشور از اسکله صیادی و حوزه آبزی پروری این بندر افزود: شهرستان دیلم به دلیل داشتن ۶۵ کیلومتر مرز آبی با خلیج  فارس ظرفیت و قابلیت زیادی در حوزه آبزی پروری دارد که باید شیلات کشور نگاه خاصی به این منطقه ساحلی و بندری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: تامین آب شرب یا اتصال شبکه آبرسانی سایت پرورش میگوی بویرات دیلم به شبکه آب شهرستان به‌عنوان یکی از مطالبه‌های بحق پرورش دهندگان ضروری است.
فرماندار دیلم گفت: برای لایروبی مجدد کانال اصلی آبرسانی سایت پروش میگوی دیلم با پرورش دهندگان که به عنوان یکی از سه سایت اصلی پرورش میگوی استان بوشهر  سالانه بیش از سه هزار تن  تولید و برداشت میگو دارد، نیازمند مشارکت و همکاری شیلات کشور است.

دشتی  ادامه داد: همچنین باید از مزرعه تکثیر و تولید لارو، گسترش مزارع تولید و پرورش میگو، توسعه ظرفیت عمل آوری، فرآوری،انجماد و بسته بندی میگو و آبزیان شهرستان دیلم حمایت و پشتیبانی شود.
وی افزود: تسریع در راه‌اندازی و آغاز عملیات اجرایی سایت جدید پرورش میگوی دیلم توسط شیلات کشور و سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با مشخص کردن سرمایه گذار اصلی و  واگذاری هرچه سریعتر امتیازات با فرآیند قانونی  به عنوان یکی از ظرفیت های مهم و اساسی اقتصاد مقاومتی شهرستان تسریع شود.

نبی الله خون‌ میرزائی رئیس سازمان شیلات کشور در سفر خود به بندردیلم از اسکله صیادی، شرکت عمل‌آوری، انجماد و بسته بندی و تولید غذای میگوی آبزیان مرجان بیدو بازدید کرد.

شهرستان ساحلی دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها نبی الله خون میرزایی میگو اطفای حریق بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میگو اطفای حریق بندردیلم میگو اطفای حریق بندردیلم اخبار کنکور شیلات کشور پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با اعضای کمیته کارگری و شورای کار دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به مقام کارگران اظهار کرد: اگر پیامبر اسلام با آن عظمت بوسه بر دستان کارگران می‌زدند، جا دارد که فرماندار نیز پابوس کارگران شهرستان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

وی با بیان اینکه بهترین کارها، سخت‌ترین کارها بوده و کارگری یکی از مشاغل سخت دنیا است، گفت: پیگیری مطالبات و حقوق قانونی کارگران حداقل کاری است که مسئولان در قبال این قشر زحمت‌کش وظیفه دارند که انجام دهند.

محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار اظهار کرد: کارگر نقطه آغاز تولید و صنعت است، اگر در جامعه‌ای صدای چرخ دنده‌های تولید شنیده نشود، پیشرفتی نیز حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با بیان اهمیت تولید و جایگاه کار و کارگر در مدارس، می‌توان دانش‌آموزان را به سمت کار و تولید سوق داد.

کد خبر 748767

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال