Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی مدیر اسبق تیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: چرخه انتخابی تیم ملی توسط انستیتو تهیه شد و در جلسات متعدد با حضور کارشناسان مختلف بررسی‌های لازم صورت گرفت تا در نهایت با تائید کادر فنی و رئیس فدراسیون تصویب شود، در نتیجه وقتی قانونی مصوب می‌شود باید به آن احترام گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وقتی در همین اولین گام فدراسیون کشتی و البته کادر فنی تیم ملی به قانونی که تصویب شده عمل نمی‌کنند چه توقعی می‌توان داشت که کشتی گیران و سایرین به آن احترام بگذارند.

دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه اگر قرار است مسافران رقابت‌های جهانی امسال نیز توسط کادر فنی مشخص شوند عین بی عدالتی است، گفت: فدراسیون کشتی برای تصویب چرخه انتخابی زمان بسیاری گذاشت و تبلیغات بسیاری نیز در این زمینه صورت گرفت، اما حالا که نوبت به اجرایی شدن این چرخه رسیده، اختیار را به مربیان تیم ملی داده است.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در صورتی که کشتی گیران توسط کادر فنی تیم ملی انتخاب شوند به دلیل ملاک‌های غیر منطقی که مربیان در نظر گرفته اند حق بسیاری از آزادکاران ضایع خواهد شد و همین موضوع انگیزه و امید به آینده را در بین جوانان از بین خواهد برد.

سخنگوی اسبق فدراسیون کشتی تاکید کرد: امسال برای دومین سال پیاپی است که شاهد برگزاری رقابت‌های انتخابی نیستیم. سال گذشته نیز رقابت‌های انتخابی تنها در چند وزن برگزار و ترکیب تیم ملی مشخص شد. اینکه آقایان می‌گویند وقت کافی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی تا مسابقات جهانی نیست، یک توجیه غیرمنطقی و ناعادلانه است. فرصت کافی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی مهیا است.

رضایی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم حالا که چرخه انتخابی تصویب شده، متولیان فدراسیون و مربیان تیم ملی به آن پایبند باشند و شاهد عدالت برای معرفی نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی صربستان باشیم و مطمئن باشید به راحتی می‌توان رقابت‌های انتخابی را در یک روز مشخص با حضور تمام مدعیان اصلی برگزار کرد تا جای هیچگونه حرف و حدیثی هم نباشد.

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دبیر: کشتی در ایران به عنوان ورزش ملی شناخته می شود/ باید به سمت علمی شدن ورزش حرکت کنیم

پس از ماه‌ها تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می‌شود/ دعوت از رضا یزدانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی رقابت های انتخابی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ۱۰ استان و سه منطقه آزاد برگزار شد.

در پایان مسابقات تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۷ نشان رنگارنگ قهرمان شد.

مسابقات در دو رده سنی آزاد و زیر ۱۸سال و در بخش های استقامت ۱۸کیلومتر، نیمه استقامت ۶ کیلومتر، سرعت ۲۰۰ متر و پدلینگ کار برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی پدل برد دعوت می‌شوند. تیم ملی پدل برد آقایان و بانوان برای مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی چین آماد می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد