Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز دژبد جدایی خواست بشار رسن را دلیل جدایی این بازیکن از پرسپولیس اعلام کرد

هواداران پرسپولیس شب گذشته را با شوک خبرهای جدایی بشار رسن پشت سر گذاشتند. حال مدیر برنامه های این بازیکن از خواسته بشار برای جدایی می گوید.

به گزارش طرفداری، بهروز دژبد مدیر برنامه های بشار رسن در استوری اینستاگرام خود نوشت:

در این 3 سال که بشار با پرسپولیس بود همیشه این شانس را داشت که قراردادش را فسخ کند و به پیشنهادات بهتر پاسخ دهد ولی حتی یک بار هم به این موضوع فکر نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی وقتی 10 ماه بدون حقوق بازی کرد. بشار می توانست یک ماه پیش به عنوان بازیکن آزاد جدا شود ولی می خواست به تیمش کمک کند و در بازی های آسیایی هم برای باشگاه درآمدزایی کند. نه مدیریت نه کادر فنی و نه خود من راضی به رفتن بشار نیستیم و نهایت تلاش شد که او بماند. مخصوصا آقای رسول پناه و آقا یحیی ولی این تصمیم شخصی بشار است که دلایل خودش را دارد. پنجشنبه در لایو اینستاگرام و در مصاحبه این دلایل را عنوان می کند. همانطور که بشار با دل و جانش و به خاطر هوادار تلاش کرد شاید حقش این باشد که همه ما هم به تصمیم او برای آینده اش اخترام بگذاریم و ندانسته شخص و اشخاصی را متهم نکنیم و تحت فشار نگذاریم. هرچند می دانم بسیار سخت است...

این در حالیست که دقایقی پیش طرفداری خبر از تصمیم یحیی گل محمدی برای بشار رسن داد. یحیی به هیچ وجه موافق جدایی بشار نیست و از او خواسته در تمرینات تیم حاضر شود.

 

همچنین بخوانید:

تصمیم آخر یحیی گل محمدی به بشار اعلام شد؛ قرارداد داری، بیا سر تمرین

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی