Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از ارتقاء جایگاه محیط زیست استان در شاخص های عملکردی عمومی و اختصاصی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، اداره کل حفاظت محیط زیست با بهبود عملکرد در شاخص های عمومی و اختصاصی، از مقام ششم درسال گذشته به مقام سوم در سال جاری، درگروه عمومی و قضایی ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تورج همتی افزود: بر اساس نتایج اعلام شده ،این اداره کل با کسب 1000 امتیاز درشاخص های اختصاصی موفق به کسب رتبه نخست در گروه و در کل دستگاه های اجرایی استان شده است و در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی نیز با ارتقاء شاخصهای مربوطه ، رتبه سوم را در گروه عمومی و قضایی به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: کسب این موفقیت حاصل تلاش جمعی خانواده حفاظت محیط زیست استان بوده و تلاش همکاران این اداره کل در راستای بهبود شاخص های عملکرد قابل تقدیر است.
وی اظهار امیدواری کرد با استمرار برنامه ریزی منسجم و مدون درسنوات آتی و توسعه همدلی و همراهی کارکنان حفاظت محیط زیست استان ، شاهد پیشرفت و اعتلای حفاظت محیط زیست استان باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محیط زیست استان حفاظت محیط زیست اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی

 به دنبال فراخوان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز و انجمن‌های محیط زیستی مبنی بر پاکسازی ساحلی رودخانه کارون و دعوت از عموم شهروندان اهوازی جهت مشارکت در این برنامه تعدادی از فعالان و دوستداران طبیعت نسبت به پاکسازی محیط اقدام نمودند.

صغری رستمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از حضور داوطلبانه دوستداران محیط زیست در این برنامه گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها در راستای فرهنگ سازی برای توجه به مقوله پسماند و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست است و خواستار مشارکت همه اقشار جامعه در این گونه حرکت‌های زیست محیطی شد.

وی افزود: امروزه یکی از مهمترین معضلات در بخش پسماند در استان، کشور و حتی جهان، پلاستیک است که باید برای کاهش آن و جایگزین با موادی که سریعتر تجزیه و آسیب کمتری به محیط زیست بزنند، اقدام کنیم.

رستمی ادامه داد: باید به کودکان یاد داد که ما نه تنها زباله‌ها را در طبیعت رها نمی‌کنیم، بلکه زباله‌های رها شده را هم جمع آوری می‌نماییم تا طبیعت زیبایمان را از وجود ناپاکی‌ها پاکسازی نماییم.

 این مراسم از کوچکترین فعال محیط زیست نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی