Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:56:44 GMT

۲ تن انواع مواد غذایی فاسد در کرمانشاه امحا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۶۳۶

۲ تن انواع مواد غذایی فاسد در کرمانشاه امحا شد

 شهریار مستوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: کارشناسان معاونت غذا وداروی دانشگاه به همراه کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان، نمایندگان نیروی انتظامی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اداره صمت طی بازدید از یک منزل مسکونی که به عنوان  انبار مواد غذایی از آن استفاده می شد حدود دو تن از انواع مواد غذایی فاسد وتاریخ مصرف گذشته را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مواد غذایی فاسد در صورت عدم جمع آوری از سطح عرضه امکان بازگشت به چرخه تولید توسط برخی از شرکتهای غیر قانونی را دارند که با هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضایی نسبت به معدوم نمودن این اقلام توقیفی اقدام شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافهکرد: مقدار ۴۸۰۰ کیلوگرم پنیر نیز توقیف و با توجه به اعتبار تاریخ مصرف ومجوزهای لازم ،نمونه برداری شده و جهت آزمایش های مورد نیاز به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو تحویل گردید.

وی با بیان اینکه مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می  تواند صدمات جبران ناپذیری برای سلامت مردم ایجاد کند از شهروندان خواست، در خرید مواد غذایی به مجوزهای تولید و تاریخ مصرف توجه و دقت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد غذایی کرمانشاه نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان