Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فریدونکنار ، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی عابدینی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم افتخار هر ایرانی هستند و بسیار خرسندیم که امروز به عنوان یک سرباز در منزل و جایگاه  تربیت  شهیدی قرار گرفتیم که سبب افتخار کشور و هر ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم صرفا برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خویش را فدا نکردند، افزود: شهدای مدافع حرم برای عزت اسلام ناب محمدی رفتند و شهید شدند.

مسلمی با بیان اینکه وظیفه داریم به دیدار خانواده‌های شهدا برویم، ادامه داد:‌ در این شرایط وانفسای فرهنگی مردم به شهدا احتیاج دارند چرا که شهدا در زمان شهادت و بعد از برگشت پیکرشان تحول آفرین در جامعه هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ سعی می‌کنیم برنامه‌هایی در شان و جایگاه شهید در شهرستان برگزار کنیم.

وصیت 8 شهید مدافع حرم خانطومان به مردم چه بود؟پایان فراق 5 ساله مادر شهید مدافع حرم، «ذکریا شیری»+عکس و فیلمجزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم خانطومان

به گزارش تسنیم، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به همراهی سردار حمید رضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر 25 کربلا  با خانواده شهید مدافع حرم کربلای خان طومان شهید علی عابدینی دیدار کردند.

انتهای پیام/681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلا شهدای مدافع حرم شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار قیدری صبح سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مسعود مهدیزاده اظهار داشت: تاریخ اسلام، حیات و جاودانگی خویش را مرهون خون عزیزترین و شجاع ترین مردان و زنانی می داند که با نثار خون خویش نهال اسلام را آبیاری کرده و در راستای دین و ایمان با الهام از سیره نبوی و با الگو گیری از حماسه ی ماندگار عاشورا چراغ راه ما و آیندگان شده اند.

جانشین سپاه ناحیه شبستر، همدلی با خانواده شهداء را وظیفه تک تک مسئولان عنوان کرد و تصریح نمود: در جامعه انسانی ما خانواده شهداء دارای ارج و قرب فراوانی هستند، بطوریکه پدران و مادران، برادران و خوهرانی که نشانه جاودان از ایثار شهداء هستند به یادگار داریم.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کنونی حاصل رشادت ها و ایثارگریهای شهداء است اضافه کرد: وظیفه ماست تا ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز مراتب سپاس و قدردانی خویش را به خاطر صبر و بردباری و همکاری و همراهی خانواده شهداء که چشمه های فروزان معرفت و قله های صبر و بردباری هستند اعلام نماییم.

وی خانواده شهداء را به عنوان بوستانی خواند که چنین گل های خوشبو را در دامان خویش تربیت کرده اند.

شهید مسعود مهدیزاده متولد ۱۳۴۱، از شهدای جنگ تحمیلی و در عملیات فتح المبین سال ۱۳۶۱ در دشت عباس به شهادت رسیده بود از مقام و منزلت خانواده این شهید والا مقام با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه کارگری و کارمندی تقدیر شد.

کد خبر 6092984

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان