Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی اعضای شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان شامگاه سه شنبه با اصحاب رسانه برگزار شد که در این نشست اعضای این شورا به بیان چگونگی شکل‌گیری شورای ائتلاف و راهبردهای فعالیتی آن در ماه‌های آینده پرداختند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در ابتدای این نشست به چگونگی شکل‌گیری این شورا پرداخت و گفت: خوشبختانه در میان اعضای این شورا شمار زیادی از نخبگان استان کردستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم وزیری تلاش برای اصلاح فرآیندها با هدف رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در تمامی بخش‌ها از جمله مسائل اقتصادی را یکی از اولویت‌های شورا عنوان کرد و گفت: در این راستا در ۶ ماهه اول امسال با چندین مدیر و مسئول ارشد استان کردستان دیدارها و نشست‌هایی برگزار شده است.

یکی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به وضعیت کنونی کشورمان، گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کرده‌اند، ریشه اصلی مشکلات فعلی در کشور ما داخلی است و بخش اندکی از آن به مسائل بیرونی ارتباط دارد.

سید خالد حسینی با بیان اینکه مدیریت در کشور ما عامل اصلی بروز مشکلات برای مردم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی است، عنوان کرد: مدیران بی کفایت و بی انگیزه عامل اصلی بروز این وضعیت برای کشور هستند و به همین دلیل باید در راستای جابجایی هر چه سریع‌تر شمار زیادی از مدیران کشوری و استانی اقدام شود.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: کردستان در تمامی زمینه‌ها دارای استعداد و توانمندی است که متأسفانه امروز از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و به همین دلیل ما در شاخص‌های مختلف توسعه از جمله استان‌های آخر کشور هستیم.

بهمن عرفانی دیگر عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان بر اجرایی کردن بیانیه گام دوم تاکید کرد و افزود: با اجرایی کردن بیانیه گام دوم بخش زیادی از مشکلات فعلی در کشور ما رفع می‌شود.

وی خواستار توجه به مسئله جوانان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیانیه گام دوم شد و گفت: متأسفانه امروز بخش زیادی از مسائل مورد تاکید در بیانیه گام دوم بیشتر به‌صورت شعاری از سوی مسئولان مطرح می‌شود.

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه برای هر کشور و جامعه است

محمدقربان کیانی دیگر عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها در کشور، اظهار کرد: امروز نیروی انسانی به مهمترین سرمایه در هر کشوری تبدیل شده است.

وی نادیده گرفته شدن این نیروی انسانی را مورد انتقاد قرار داد و یادآور شد: ما به‌صورت بهینه از نیروی انسانی در اختیار استفاده نمی‌کنیم و این یکی از مشکلات جدی در کشور ماست.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های ما در کردستان وجود رسانه‌های توانمند و خبرنگاران شایسته است و به همین دلیل انتظار داریم که در این راستا با همکاری و تعامل بهتر بتوانیم بخشی از دغدغه‌های مردم را دنبال کنیم.

ماموستا جلال مرادی دیگر عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز ضمن اشاره به در پیش بودن ماه مولود، اظهار کرد: تلاش در راستای تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی در هر شرایطی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ضمن اشاره به تلاش دشمن در راستای توطئه بر علیه وحدت و همدلی در کشورمان، عنوان کرد: ما باید در هر شرایطی هوشیار باشیم و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

جلال حاج اصغری نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز ضمن اشاره به لزوم پاسخ‌گو بودن افراد در خصوص به‌کارگیری مدیران در بخش‌های مختلف، گفت: در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو دوره قبلی افرادی به عنوان رؤسای ستاد نامزد پیروزی فعالیت می‌کردند که امروز بعد از گذشت هفت سال به منتقد دولت تبدیل شده‌اند.

وی با تاکید به لزوم بازخواست این افراد، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین نیازها در راستای کارآمد کردن دولت‌ها، پاسخ‌گو کردن افراد حامی و همراهی دولت در خصوص عملکرد مدیران منتسب به آن‌ها در خصوص وضعیت فعلی مسائل اقتصادی در کشور است.

سید مهدی تخت فیروزه دیگر عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز با اشاره به لزوم تعامل با اصحاب رسانه، اظهار کرد: امروز رسانه‌ها در جهان حرف اول را می‌زنند و به همین دلیل باید از این ظرفیت در کشور ما نیز به نحو شایسته استفاده شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای تحکیم پایه‌های وحدت بین شیعه و سنی در استان کردستان بسیار مهم است، اظهار کرد: انشاالله با آغاز ماه مولود فعالیت‌های مختلفی در راستای رسیدن به این مهم در دستور کار قرار گرفته و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی این برنامه‌ها برگزار می‌شوند.

کد خبر 5047871

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هفته وحدت ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم خطبه های نماز جمعه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان دیگر عضو شورای مرکزی یکی از مهم ترین بیانیه گام دوم همین دلیل نیروی انسانی کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم