Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک هفتم آبان ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - با توجه به اداره پست خزانه‌داری کمیته ملی پارالمپیک به صورت سرپرستی و نیز خالی بودن یک پست در هیئت اجرایی، در نوزدهمین مجمع عمومی علاوه بر دستور جلسه معمول، انتخابات به منظور تعیین پست خزانه داری و هیئت اجرایی نیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان مهلت ثبت نام برای احراز پست خزانه داری و هیئت اجرایی، حسن سلگی برای پست خزانه‌داری، هادی رضایی، علیرضا سهرابیان و رقیه اله کرمی نیز برای تصدی پست هیئت اجرایی ثبت نام کرده‌اند.

نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک هفتم آبان ماه سال جاری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  برنامه‌های هفته ملی پارالمپیک اعلام شد   انتهای پیام/ برچسب ها: پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک پست خزانه داری هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در سگد مجارستان برگزار می‌شود.   تیم ملی پاراکانو ایران با ترکیب ۴ قایقران نیز آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها محک خواهد زد.   این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی‌راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.   کتایون اشرف نائب‌رئیس فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان سرپرست به همراه این تیم حضور دارد.   سیدمرتضی توکلی داور بین‌المللی آب‌های آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ ۱ جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.   این تیم بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت عازم مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات