Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:51:30 GMT

۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چالوس توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۲۱۵

۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چالوس توزیع شد

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه ناحیه چالوس با اشاره به اجرای موفق طرح مواسات و کمک مومنانه در استان، گفت: در مرحله نهایی، ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چالوسی توزیع شد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چالوس، اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی، 165 دستگاه گوشی هوشمند موبایل، 47 دستگاه تلویزیون و پرداخت اجاره منزل حدود  19 میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از اقشار آسیب دیده به ویژه آسیب دیدگان متاثر از کرونا در چالوس محقق شده است.

داغمه چی بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم که در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر با حضور پنج ستاره آسمانی خان‌طومان در شهرستان چالوس با حدود سه هزاربسته معیشتی توسط سهمی برای کمک به خانواده‌های نیازمند در شهرستان داشته باشیم.

3000 بسته معیشتی و لوازم التحریر اوقاف در بین نیازمندان استان کرمان توزیع می ‌شود1000 بسته معیشتی بین افراد بی بضاعت خرم‌آباد توزیع می‌شودمعاون فرهنگی اوقاف همدان: برنامه‌ریزی برای توزیع 2هزار بسته معیشتی بین نیازمندان انجام شده است

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا در ماه ربیع الااول و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) این کمک‌های مومنانه را ادامه بدهیم

فرمانده سپاه چالوس از تمامی کسانی که در این مرحله رزمایش کمک مومنانه همراهی  و همکاری داشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی بین بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟

عضو هیات علمی دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران با حضور در «کارگاه ساختمانی ۳۰۰۰ مترمربعی» واقع در وسط پارک لاله، این عملیات شهرداری را «غیرقانونی»، «فاقد توجیه تخصصی» و «متضاد از هر نوع چارچوب فکری» عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی هادی جابری‌مقدم با ضبط یک ویدئو مقابل «حصارکشی وسط پارک‌لاله تهران»، گفت: هیچ منطقی از «ساخت و ساز با هر نوع کاربری» در پارک لاله تهران دفاع نمی‌کند. هر مترمربع از پارک لاله، بی‌نهایت برای تفریح و نشاط‌آفرینی مردم شهر تهران ارزش دارد و نباید این شکلی تلف شود.

او تاکید می‌کند، پارک لاله، حتی مسجد هم دارد و نیازی به ساخت و ساز نیست.

جابری‌مقدم، زمین پارک لاله را «قیمت‌دارترین دارایی شهر» توصیف کرد و خواستار توقف اقدام شهرداری شد.

۳۰۰۰مترمربع زمین وسط پارک لاله، معادل ۶ ساختمان مسکونی ۵ طبقه با مساحت ۱۹۰ مترمربع بنا در هر طبقه، وسعت دارد و از این منظر، «یک ساخت و ساز عظیم» در پارک لاله، در حال تدارک است.

واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز دربوستان لاله

عباس آخوندی، عضو کابینه دولت حسن روحانی درکانال تلگرامی اش در واکنش به حصار کشی پارک لاله نوشت : لطفا به این‌گزارش آقای دکتر مرتضی جابری مقدم استاد محترم شهرسازی دانشگاه تهران توجه کنید. واقعا نمی‌دانم چه از جان شهر و مردم می‌خواهند. چه لجاجتی با زندگی‌ مردم دارند. شگفت آنکه نهادهای دینی که آشکارا می‌بینند از نام دین چنین سوء استفاده می‌شود خاموشند.

نهادهای به‌اصطلاح اصول‌گرا معلوم نیست به چه اصلی وفادارند. دولت و وزارت راه و شهرسازی درباره این تخلفات آشکار از طرح جامع و تفصیلی و حقوق شهروندی مردم بی‌تفاوتند. قوه قضائیه نسبت به این‌گونه امور حساسیت خود را از دست داده‌ است.

چگونه اینان به خودشان اجازه می‌دهند در شهری که اغلب روزهای سال در وضعیت هوای ناسالم است، این‌گونه به تخریب پارک‌ها و قطع درختان دست یازند؟ شمایان از کجا آمده‌اید که زندگی مردم برایتان پشیزی ارزش ندارد؟

شورای شهر چه می‌کند؟ نهادهای مدنی کجایند؟ احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب چرا لب به اعتراض نمی‌گشایند؟ آیا نباید قدری آزادگی داشت و در برابر این تخلفات ایستادگی کرد؟ ما را چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی