Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار شفاف‌سازی در خصوص اختصاص ۱۲۰ میلیارد توان از بودجه مقابله با کرونا به ساخت و ساز در دانشکده محل اشتغال دختر رئیس جمهور شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار شفاف سازی در خصوص اختصاص ۱۲۰ میلیارد توان از بودجه مقابله با کرونا به ساخت و ساز در دانشکده محل اشتغال دختر رئیس جمهور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این نامه به شرح زیر است: استاد ارجمند جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم؛
ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید بابت تلاش‌های شبانه روزی شما و همکارانتان در راه مبازه با شیوع ویروس کرونا، در فروردین ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب با درخواست وزرات بهداشت مبنی بر اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی جهت مقابله با ویروس کرونا موافقت کردند، اما با بد قولی‌های دولت در پرداخت درست این بودجه که گله‌های جنابعالی هم درباره‌ی اختصاص نیافتن بیش از ۷۰درصد این بودجه، مؤید آن است همراه شد و حال در روز‌های گذشته صحبت‌های نماینده مردم خمین مبنی بر اینکه ۱۰۰میلیارد تومان از این بودجه با دستور شخص رئیس جمهور و همچنین اسناد موجود جهت خرید یا ساخت دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختصاص یافته مطرح گشته است.   سوال اصلی این است این بودجه که برای پرداخت حق و حقوق کادر درمان و تزریق نیروی تازه نفس اختصاص یافته بود و همچنین ضرورت‌های بیشتری از جمله ساخت و تجهیز فضا‌هایی برای شرایط حاد کنونی جهت هزینه کرد وجود داشت چرا طبق اخبار در دانشکده‌ای باید مصرف شود که گفته می‌شود دختر رئیس جمهور قرار است به عنوان هیئت علمی آنجا مشغول شود؛ لذا از جنابعالی تقاضا داریم از انجایی که این مبلغ از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته بود و حال باتوجه با خبر‌ها احتمال صرف شدن این بودجه در جا‌ها دیگری هست این موضوع را پیگیری و به طور کامل شفاف سازی کنید.
لازم به ذکر است انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ تا حصول نتیجه و مشخص شدن این موضوع پیگیری لازم را انجام خواهد داد.
پیشاپیش از حسن توجه شما کمال تشکر و قدردانی را داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت دختر رئیس جمهور اختصاص بودجه مقابله با کرونا به دانشگاه دختر رئیس جمهور شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود