Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خبرنگاری از جو بایدن، معاون دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سوم نوامبر پرسید: نظرسنجی گالوپ اعلام کرد ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که امروز به نسبت چهار سال پیش که در دوران اوباما - بایدن بوده‌اند، وضعیت بهتری دارند. خب چرا کسانی که الان در دولت ترامپ احساس بهتری دارند، باید به شما رای بدهند؟

بایدن هم پاسخ داد: خب اگر آنها اینطور فکر می‌کنند، احتمالا نباید رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها فکر می‌کنند "۵۴ درصد" آمریکایی‌ها به لحاظ اقتصادی اکنون وضعشان نسبت به دولت ما بهتر شده است؟ خب صادقانه بگویم که آنها حافظه خیلی خوبی ندارند.

جو بایدن گفت: ما رئیس‌جمهوری داریم که با ارزش‌های اکثر آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کند و با مردم صادق نیست. او قوانین مرتبط با ایمینی عمومی را هم مورد تمسخر قرار می‌دهد و حتی اکنون هم ماسک نمی‌زند.

این اظهارات به دنبال انتشار نتایج نظرسنجی گالوپ در هفته گذشته مطرح می‌شود. این نظرسنجی نشان داد که دیدگاه شرکت‌کنندگان در انتخابات نسبت به کیفیت زندگی خودشان چگونه است؛ ۵۶ درصد گفتند که نسبت به پایان دولت اوباما و در آستانه روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری، اکنون وضع بهتری دارند.

براساس نظرسنجی گالوپ که ۱۴ تا ۲۸ سپتامبر انجام شد، ۳۲ درصد هم گفتند که وضعشان نسبت به دولت اوباما بدتر شده است. نتایج این نظرسنجی نشانه خوبی برای کمپین ترامپ است چرا که مساله اقتصاد در صدر مسائل مورد نظر رای‌دهندگان در انتخابات قرار دارد.

بایدن در گذشته هم چند باری از گروه خاصی از مردم خواسته بود تا به او رای ندهند. او ۱۴ مه ۲۰۲۰ در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت کسانی که ادعاهای جنسی خانم "تارا رید" علیه او را باور می‌کنند "احتمالا نباید به من رای بدهند."

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بایدن انتخابات امریکا آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نشریه اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور شخصاً در تلاش های گسترده برای دستیابی به توافق در مورد اسیران صهیونیست دربند مقاومت و آتش‌بس در نوار غزه شرکت داشته است.

به گفته مقامات آمریکایی، بایدن دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه را در چهار یک راهبرد گسترده‌تر در داخل و خارج ضروری می‌داند.

آنها افزودند که بایدن می خواهد هر کاری که می تواند انجام دهد تا به توافقی دست یابد که معتقد است عملیات نظامی در رفح را متوقف خواهد کرد.

مقامات آمریکایی همچنین گفتند که کاخ سفید بر این باور است که آتش بس در نوار غزه، حملات نیروهای مسلح یمن را به کشتی ها در دریای سرخ متوقف می‌کند و این توافق ممکن است اسرائیل و حزب الله را از آستانه جنگ دور کند.

کد خبر 6094418

دیگر خبرها

  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است
  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند